וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הקמאבק של נוקיה יהיה אחד הסמארטפונים החזקים בעולם?

אילן גלר

30.12.2016 / 7:00

הסמארטפון החדש של נוקיה יתבסס על מעבד סנפדרגון 835, השבב המתקדם ביותר של קוואלקום. יהיו לו 6 גיגה של זיכרון RAM ומצלמה באיכות 23 מגה-פיקסל עם עדשות קרל צייס. אבל ניאלץ לחכות לפברואר כדי לגלות מה החברה הפינית מתכננת

צילום מסך

נוקיה, יצרנית הסלולר הפינית שמתכוננת לקאמבק מפתיע בשנה הבאה, חשפה עד כה דגם יחיד בשם Nokia 150 - מכשיר פשוט וזול שקרוב יותר למכשירים הנוסטלגיים של החברה מאשר לאייפון. אולם לפי השמועות בחודש פברואר הקרוב תציג נוקיה מכשיר דגל חדש ומבוסס אנדרואיד, וייתכן בהחלט שבעת השקתו יהיה זה אחד הסמארטפונים החזקים ביותר בעולם.

ההדלפה האחרונה, המגיעה אלינו מהרשת החברתית הסינית Weibo, כוללת צילומים מטושטשים של צדו הקדמי והאחורי של מכשיר הדגל, לצד מפרט מרשים במיוחד. הסמארטפון החדש של נוקיה יתבסס על מעבד סנפדרגון 835, השבב המתקדם ביותר של קוואלקום. יהיו לו 6 גיגה של זיכרון RAM ומצלמה באיכות 23 מגה-פיקסל עם עדשות קרל צייס.

המסך ישתנה בין שני דגמים, ככל הנראה 5.2 אינץ' ו-5.5 אינץ'. המארז כולו יהיה עמיד בפני מים ואבק, כראוי למכשיר סמארטפון מודרני. נשמע מעניין? את ההכרזה הרשמית שומרת נוקיה לתערוכת הסלולר של ברצלונה בפברואר, שם אירוע ההשקה שלה צפוי להיות אחד המתוקשרים והמסקרנים ביותר.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי זה הסמארטפון הטוב בעולם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully