וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות: לפי מחקר חדש סמארטפונים לא הורגים לכם את הזרע

אילן גלר

30.12.2016 / 7:44

לדברי הפרופסור טימותי ג'י יורגנסן מאוניברסיטת ג'ורג'טאון, אורך הגל של הקרינה הנפלטת מהסמארטפון מביא למצב בו היא נושאת כמות מעטה מאוד של אנרגיה, ומכאן שאין היא מסוגלת להשפיע באופן משמעותי על הגוף

סמארטפון בכיס. ShutterStock
עוד מחקר בתחום, אבל לפחות אחד עם בשורה מעודדת./ShutterStock

גברים רבים ברחבי העולם סבורים כי מכשיר הסמארטפון בכיסם עשוי לפגוע באיכות הזרע שלהם, ועל כן מקפידים שלא להותיר אותו בכיס יותר מכמה דקות או להשתמש בקייסים מיוחדים ויקרים שאמורים לחסום את הקרינה. מתברר, לפי מחקר חדש, כי לאמונה הזו אין בסיס מדעי אמין, ומומחים בתחום קובעים באופן חד-משמעי כי הקרינה הנפלטת ממכשיר הסמארטפון אינה חזקה מספיק בכדי להשפיע באופן כלשהו על איכות הזרע.

בידי החוקרים אין נתונים המעידים על השפעה ארוכת טווח לקרינה סלולרית אך לדברי הפרופסור טימותי ג'י יורגנסן מאוניברסיטת ג'ורג'טאון, אורך הגל של הקרינה הנפלטת מהסמארטפון מביא למצב בו היא נושאת כמות מעטה מאוד של אנרגיה, ומכאן אין היא מסוגלים להשפיע באופן משמעותי על הגוף. אפילו אם היה נגרם נזק כלשהו, טוען הפרופסור כי לא יהיה זה נזק מצטבר מאחר וזרעונים חדשים ובריאים יופיעו עד מהרה במקום אלו שנפגעו.

ומה לגבי תחושת החום שאנו מרגישים לעתים בעת שיחה או שימוש ממושך בסמארטפון? החום הזה נוצר כתוצאה מתגובות כימיות בתוך סוללת המכשיר, ואין לו שום קשר לאנרגיה שנפלטת ממנו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully