וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשיתם אותי לסבית": נתנו לאנשים לצפות בפורנו מציאות מדומה. צפו

מייקי לוי

29.12.2016 / 17:00

פרופ' אמיר חצרוני, הסטנדאפיסטים לאה לב וארז קליימן והעורכת רוני אורון התייצבו מול המצלמה חמושים במשקפי VR ואזניות וצפו בסרטי פורנו שהשתיקה יפה להם. אבל הם ממש לא שתקו. אז איך ייראה הפורנו שלכם בשנה הקרובה? צפו | 2017 - השנה שבה תחלמו בגדול

פורנו במשקפי מציאות מדומה/עריכה: רן צ ימט
רוני אורון. ראובן קסטרו
"מה, אני זה הגבר?!". רוני אורון מתנסה/ראובן קסטרו

הם הגיעו אלינו קצת חוששים, אבל השתדלו לשחק אותה קול. פרופ' אמיר חצרוני, הסטנדאפיסטים לאה לב וארז קליימן והעורכת רוני אורון נכנסו כל אחד בתורו לאולפן וואלה!NEWS, שמו משקפיים ואזניות שניתקו אותם לגמרי מהסביבה והתמסרו לסצנות פורנו שהשתיקה יפה להן. אבל הם ממש לא שתקו.

איך הגיבו ארבעת הגיבורים שלנו להתנסות החדשה? מי יצא נסער ומי לא יוותר בקרוב על החוויה המקורית? מי מחכה להתפתחות נוספת שתיקח את הפורנו צעד נוסף קדימה ואיך הרגישו הנשים שצפו בעצמן בגוף של גבר? התשובות לשאלות החשובות מאוד האלה בסרטון שלפניכם.

פרופ' אמיר חצרוני עם משקפי מציאות מדומה. ראובן קסטרו
רצה יותר דיבורים . אמיר חצרוני/ראובן קסטרו

את צמד המילים Virtual Reality או בעברית - "מציאות מדומה", כנראה שכל אחד שמע בשנה האחרונה ויש סיבה מאוד טובה לכך. מדובר במשקפיים מיוחדים שעושים שימוש בשתי שיטות: באחת, יש מסך מובנה ובאחרת הסמארטפון משמש כמסך. כאשר לובשים את משקפי המציאות המדומה ביחד עם אוזניות ניתן להיכנס לחלוטין אל תוך הסרט או המשחק.

באופן מסורתי, תעשיית הפורנו ממהרת לאמץ טכנולוגיות חדשות. התעשייה עטה על המציאה והחלה להפיק סרטונים שמותאמים לשיטה. העסק עוד מעט בוסרי, המשקפיים עוד מעט מגושמים, אבל נראה שבשנה הקרובה זה כבר יגיע לבשלות מלאה.

ארז קליינמן הסטנדאפיסט עם משקפי מציאות מדומה. ראובן קסטרו
כבר לא יהיה אותו בן אדם. ארז קליימן מתאושש/ראובן קסטרו

את השוק מובילה Oculus שנרכשה על ידי פייסבוק בשני מיליארד דולרים. החברה מציעה מוצר דגל משלה, אך גם משתפת פעולה עם סמסונג באמצעות מכשיר המותאם לניידים המובילים של המותג. גוגל לא נשארה בצד והצטרפה למרוץ עם משקפי מציאות מדומה משלה ואפילו סוני פיתחה משקפי מציאות מדומה לקונסולת הפליסטיישן 4. האופציות של Oculus, סמסונג, גוגל וסוני הן האיכותיות ביותר, אבל ניתן לרכוש אינספור משקפיים שמותאמים לכלל הסמארטפונים, או אפילו קרטון המאפשר יכולות מציאות מדומה בסיסיות.

לאחרונה החל התחום לצבור תאוצה בקצב מסחרר ובעקבות התקדמות הטכנולוגיה המשקפיים מסוגלות לספק חוויה מרשימה ולהציג וידאו ברזולוציות גבוהות. אנחנו עדים כיום גם לחדרי בריחה המבוססים על משקפי מציאות מדומה ובעתיד הקרוב החוויה – גם בפורנו – תהיה נגישה לכל אחד.

צפייה בפורנו עם משקפי מציאות מדומה - כתבתמ גזין סופ"ש. מערכת וואלה!
החיים שלה מתחלקים ללפני המשקפיים, ואחריהם. לאה לב/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully