וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשירי גלקסי S7 צפויים לקבל עדכון לאנדרואיד 7.0 נוגט בינואר

אילן גלר

1.1.2017 / 10:31

גלקסי S7 ו-S7 Edge יהיו המכשירים הראשונים של סמסונג ליהנות מהעדכון, אך בחודשים הקרובים צפויים רבים ממכשירי החברה, בהם דגמי S6 וגם כמה ממכשירי סדרת ה-A המוזלת, לקבל עדכון משלהם למערכת ההפעלה החדשה

וואלה! TECH

כמה מבעלי מכשיר סמסונג גלקסי S7, אחד מהסמארטפונים הפופולריים בעולם, שהסכימו להשתתף בבדיקות הבטא למערכת ההפעלה החדשה של המכשיר, מדווחים כי קיבלו הודעה מהחברה הדרום קוריאנית לפיה התכנית הניסיונית הגיעה לסיומה. משמעות הדבר היא כי בקרוב תושק גרסה רשמית וסופית של מערכת ההפעלה, המבוססת על הגרסה העדכנית ביותר של אנדרואיד 7.0 נוגט.

סמסונג שומרת על המסורת ומשיקה את העדכון באיחור ניכר לעומת רבות מהיצרניות הגדולות האחרות. LG עדכנה את מכשירי הדגל שלה לגרסת נוגט כבר בחודש נובמבר, וגם מוטרולה, HTC ו-OnePlus כבר הספיקו לעקוף אותה. התכנית המקורית של סמסונג הייתה להשיג את הגרסה החדשה בתחילת חודש דצמבר, אך ככל הנראה נתגלו תקלות שחייבו דחייה במועד ההשקה.

סמסונג גלקסי S7. ShutterStock
כהרגלה, סמסונג מתעכבת עם העדכון./ShutterStock

גלקסי S7 ו-S7 Edge יהיו המכשירים הראשונים של סמסונג ליהנות מהעדכון, אך בטווח החודשים הקרובים צפויים רבים ממכשירי החברה, בהם דגמי S6 וגם כמה ממכשירי סדרת ה-A המוזלת, לקבל עדכון משלהם למערכת ההפעלה החדשה. כמובן שאם חשוב לכם להיות תמיד עם הגרסה העדכנית ביותר, הבחירה האידיאלית היא אחד ממכשירי הנקסוס או הפיקסל שמעודכנים ישירות על ידי גוגל.

אנדרואיד 7.0 הושקה כבר לפני שלושה חודשים אבל כנהוג עם עדכוני מערכת של גוגל, מי שנהנה מהם מיד הם כאמור משתמשי פיקסל ואז כל יצרנית לוקחת את הזמן כדי להטמיע את הגרסה המעודכנת של אנדרואיד במכשירים שלה. יצרניות רבות מפתחות ממשקים ייעודיים הנשענים על מערכת ההפעלה של גוגל ולכן אחוזי החדירה של עדכון לאנדרואיד נמוכים משמעותית מעדכונים של אייפון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה על סיום תקופת הבטא./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully