וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה לאייפון כשזורקים אותו לקערת אלומיניום מותך?

אילן גלר

3.1.2017 / 7:18

לרגע אחד נדמה היה שהאייפון עומד לצוף החוצה ללא פגע, אלא שאז אוחזת אש במכשיר כולו והוא נשרף בתוך שניות. לפחות השתמשו באייפון 4 ישן ולא בדגם חדיש יותר

צילום מסך

אפל השקיעה שנות מחקר מרובות ומיליוני דולרים בפיתוח רובוטים המסוגלים לפרק מכשירי אייפון על מנת למחזר את רכיביהם. בערוץ היוטיוב TheBackyardScientist חשבו על רעיון טוב יותר: הם טבלו מכשיר אייפון בתוך קערת אלומיניום מותך, לניסוי שאת תוצאותיו אתם כבר בוודאי יכולים לנחש.

למקרה שתהיתם, האייפון לא ממש שרד את המפגש עם המתכת הלוהטת. לרגע אחד נדמה שהוא עומד לצוף החוצה ללא פגע, אלא שאז אוחזת אש במכשיר כולו והוא נשרף ומותך בתוך שניות. בסוף התהליך לא נותר מהאייפון דבר זולת עיסה חמה של מתכת ושאריות פלסטיק, שהופכת לאחר הקירור לצלחת מוזרה למראה שאינה מזכירה את המכשיר המקורי.

כמובן שבמקום הצלחת הזו, ניתן לנצל את התערובת לצורך ייצור רכיבים או מכשירי אלקטרוניקה אחרים, וזה כנראה מה שאפל עצמה עושה, אם כי בדרך הרבה יותר אלגנטית. מעריצי המותג יכולים להתנחם בכך שהצוות החליט לערוך את הניסוי על מכשיר אייפון 4 ישן יחסית, ולא התיכו את אחד מהסמארטפונים החדשים יותר של החברה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אייפון באלומיניום מותך. צילום מסך
לא שרד כמובן./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully