וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד ביקש לשחק - העוזרת הדיגיטלית החלה להקריא קטגוריות של פורנו. צפו

אילן גלר

2.1.2017 / 9:46

מיותר לציין שמילים רבות מהלקסיקון הזה כנראה לא נמצאות בשימוש תדיר של הילד וההורים הנחרדים ניסו לכבות את Echo ללא הצלחה. באמזון מיהרו להודיע כי הם לוקחים ברצינות את התקלה

צילום מסך

העוזרת הדיגיטלית של אמזון, Echo, הפכה לאחד המוצרים הפופולריים ביותר של החברה במהלך שנת 2016, בזכות דגם חדש וזול שעלותו עומדת על 50 דולרים בלבד. זה זול משמעותית ביחס למתחרים כמו גוגל Home (שמחירו עומד על 129 דולרים). רבים, כנראה, סקרנים לגלות כיצד הרמקול החכם יוכל לסייע להם במטלות היום-יום, אולם במקרה של משפחה אחת לפחות התוצאות היו מאוד מביכות.

בסרטון שצולם על ידי אב המשפחה רואים ילד חמוד המנסה לשכנע את Echo לשחק משחק אלא שבמקום להבין את דבריו החלה המכשיר להקריא קטגוריות מעולם הפורנו. מיותר לציין שמילים רבות מהלקסיקון הזה כנראה לא נמצאות בשימוש תדיר של הילד וההורים הנחרדים ניסו לכבות את Echo ללא הצלחה.

למרות שמדובר בסרטון משעשע למדי, באמזון לקחו את העניין ברצינות וימים ספורים לאחר הפרסום כבר הודיעו כי תיקנו את התקלה, וכעת האופציה הזו אינה מופיעה עוד ברשימות של Echo. בנוסף, החברה עובדת על פיתוח בינה מלאכותית מתוחכמת יותר שתוכל לזהות את קולם של ילדים, ולמנוע השמעה של תכנים לא ראויים באוזניהם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פאדיחה של אמזון אלקסה. צילום מסך
הילד כנראה נבהל יותר מהתגובה של ההורים./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully