וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב פעם: הודעת הטקסט הזו גורמת לכל אייפון לקרוס

אילן גלר

2.1.2017 / 11:54

הודעת הטקסט התמימה הופכת למסוכנת מאחר ומוצמד אליה קישור לרשימת אנשי קשר גדולה במיוחד. הרשימה גדולה כל כך עד שעושה רושם כי האפליקציה פשוט לא מצליחה להתמודד איתה, ולכן היא קורסת. אפל עשויה לשחרר תיקון בעדכון המערכת הבא

צילום מסך

אפליקציית ההודעות הרשמית של אפל, iMessage, שוב נופלת קורבן להודעת טקסט שגורמת למכשיר לקרוס. הפעם הנזק חמור במיוחד: גם לאחר שהמכשיר מפעיל עצמו מחדש, אפליקציית ההודעות נותרת משותקת לחלוטין ולא ניתן להפעיל אותה. תקלה זו משפיעה לא רק על שירות ההודעות של אפל עצמה, אלא גם על קבלת הודעות SMS המתבצעת באייפון דרך אותה אפליקציה.

כפי שמסביר היוטיובר vincedes13, הודעת הטקסט התמימה הופכת למסוכנת מאחר ומוצמד אליה קישור לרשימת אנשי קשר גדולה במיוחד. למעשה, הרשימה גדולה כל כך עד שעושה רושם כי האפליקציה פשוט לא מצליחה להתמודד איתה, ולכן היא נתקעת ברגע שלוחצים על הקישור. ניתן, אומנם, לסגור את אפליקציית iMessage על ידי לחיצה כפולה על כפתור הבית, אולם כל הפעלה נוספת של האפליקציה תגרום לקריסת המכשיר.

בפעמים קודמות שבהם משתמשי האייפון גילו הודעות טקסט מסוכנות, שחררה אפל עדכון למערכת ההפעלה שפתר את הבעיה בתוך כמה ימים. אולם עד אז, כדאי שתיזהרו ואל תמהרו לפתוח הודעות טקסט המכילות קישור לקבצים שאינכם מכירים - טיפ שרלוונטי לכל סיטואציה ולא רק במקרה הזה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

באג באייפון. צילום מסך
אל תלחצו על קבצים מצורפים להודעות - אף פעם./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully