וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באג 2017: משתמשי טינדר מתלוננים שכל המאצ'ים נמחקו להם

אילן גלר

3.1.2017 / 13:15

החדשות הטובות, אולי, הן שבאג דומה כבר תקף את האפליקציה בתחילת שנת 2016, ואז הצליחה החברה לתקן אותו תוך זמן קצר ולהשיב את כל המאצ'ים לחשבונות המתאימים. בינתיים יכולים המשתמשים, שאיבדו קשר עם אהבות פוטנציאליות, להמשיך ולדפדף ימינה ושמאלה

צילום מסך

אפליקציית הדייטינג הפופולרית, טינדר, החלה את שנת 2017 ברגל שמאל: משתמשים בעולם מדווחים כי כל ההתאמות ("מאצ'ים) שאותם השיגו במהלך החודשים האחרונים נמחקו לפתע, וכעת האפליקציה לא מציגה להם יותר אף אחד מבין בני הזוג הפוטנציאליים שמצאו. בעבור חלק מהמשתמשים, מדובר ברשימה של מאות אנשים, והאכזבה גדולה בהתאם.

"אני די בטוח שדיברתי עם האהבה הגדולה של החיים שלי, ועכשיו האפליקציה קרסה ואין לי יותר מאצ'ים", התלונן אחד המשתמשים ברשת והוסיף "עכשיו אהיה בודד לנצח". משתמש מיואש אחר פנה למפתחי האפליקציה דרך חשבון הטוויטר הרשמי: "טינדר, מה אתם עושים לי? היו לי יותר מ-600 מאצ'ים, לאן הם נעלמו?". בין התלונות נמצאים גם סיפורים מעט יותר משמחים, כמו משתמש שהצליח לאתר את אהובת לבו דרך אינסטגרם ולהמשיך את השיחה גם לאחר שהמאצ' בטינדר נמחק.

החדשות הטובות, אולי, הן שבאג דומה כבר תקף את האפליקציה בתחילת שנת 2016, ואז הצליחה החברה לתקן אותו תוך זמן קצר ולהשיב את כל המאצ'ים לחשבונות המתאימים. נקווה שגם הפעם יצליחו המפתחים לתקן את התקלה, אולי לאחר שיחזרו מחופשת השנה החדשה ויוכלו להמשיך בעבודה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully