וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטוב טעם: כנראה שמצאנו את פרופיל האינסטגרם הכי סקסי ברשת

אילן גלר

4.1.2017 / 8:51

גרוגוריו קמפוס כה מפורסם ומוערך, שדוגמניות וסלבריטאיות אינן מהססות בטרם הן נענות להצעתו לסשן צילומים סקסי בביתן או בסטודיו הפרטי שלו בלוס-אנג'לס. על חוקי אינסטגרם הוא לא עובר כי מדובר בצילומים אמנותיים

צילום מסך

(בסרטון: סשן צילומים שגרתי יותר של קמפוס)

צלם האופנה גרוגוריו קמפוס מחזיק בפרופיל פופולרי במיוחד באינסטגרם, ולאחר הצצה בכמה מהתמונות אין ספק מדוע - הוא מתמחה בצילום נשים, בעירום חלקי או מלא, בדרך כלל בחדר השינה שלהן. מאחר והוא כה מפורסם ומוערך, שדוגמניות וסלבריטאיות אינן מהססות בטרם הן נענות להצעתו של קמפוס לסשן צילומים סקסי בביתן או בסטודיו הפרטי שלו בלוס-אנג'לס.

תאמינו או לא, אך עבור הזכות לשהות במחיצתן של הנשים, מרוויח גרוגוריו קמפוס סכומים דמיוניים. על ההגבלות הקיימות באינסטגרם כנגד עירום מלא הוא מצליח להתגבר באמצעות צילומים מסוגננים, בדרך כלל בשחור-ולבן, שראויים להערכה גם כיצירות אמנות בזכות הצילום האיכותי והקומפוזיציה המעניינת של כל תמונה.

והגולשים אכן מעריכים את עבודתו. חלק מהצילומים של קמפוס זכו לעשרות אלפי לייקים ושיתופים, והתגובות מפרגנות להפליא בדרך כלל וכוללות מחמאות הן לגרוגריו והן לדוגמניות. המעריצים מוזמנים לרפד עוד קצת את חשבון הבנק של הצלם ברכישת פריטי הלבשה, שמיכות וכריות המעוטרות בצילומיו המעודנים יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully