וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CES: וואווי חשפה סמארטפון חדש לצעירים - הונור 6X

מייקי לוי, לאס וגאס

4.1.2017 / 9:22

למכשיר מסך בגודל 5.5 אינץ' עם פאנל מסוג IPS ברזולוציית Full HD ובהירות של 300 ניטים. בפנים תוכלו למצוא את ערכת השבבים Kirin 655 מתוצרת וואווי, 3 או 4 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה זיכרון לאחסון פנימי

צלמים זמניים מורשים

סמארטפונים עם מצלמה אחורית כפולה זוכים לפופולריות בקרב היצרניות בתקופה האחרונה. אמנם HTC שהחלה עם זה נטשה את הרעיון, P9 ומייט 9 של וואווי ואייפון 7 פלוס הפכו את הקונספט לפיצ'ר מבוקש על ידי המשתמשים. יומיים לפני שתערוכת האלקטרוניקה הגדולה בלאס וגאס, CES, מתחילה המותג הצעיר והפחות מוכר בישראל של וואווי - הונור - חושף מכשיר זול במיוחד המיועד לצעירים. לטענת החברה, למרות שהחברה לא התפשרה על דבר, תג המחיר שלו עומד על 250 דולרים בלבד.

הונור 6X. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מכשיר זול "ללא פשרות" המיועד לצעירים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

להונור 6X מסך בגודל 5.5 אינץ' עם פאנל מסוג IPS ברזולוציית Full HD ובהירות של 300 ניטים. בפנים תוכלו למצוא את ערכת השבבים Kirin 655 מתוצרת וואווי, 3 או 4 גיגה זיכרון RAM (בהתאם לדגם) ו-32 גיגה זיכרון לאחסון פנימי עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס מיקרו-SD.

כאמור, ווואווי מביאה את חיישן המצלמה הכפול גם למכשירי הביניים ול-6X יש מערך צילום של מצלמת 12 מגה-פיקסל צבעונית (RGB) ועוד מצלמת 2 מגה-פיקסל מונוכרומית (שחור-לבן) לזיהוי עומק שדה ועיבוד טוב יותר של התמונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הונור 6X. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מצלמה כפולה בגב, בהתאם למסורת החדשה של וואווי./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

המכשיר מגיע עם ממשק EMUI 4.1 של החברה, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0. בהשקה הודיעה החברה כי המכשיר יזכה לעדכון של אנדרואיד 7.0 נוגט רק ברבעון השני של השנה. את כל זה מפעילה סוללה בנפח של 3,340 מיליאמפר-שעה ובחברה מבטיחים חיי סוללה של יותר מיומיים בשימוש קל ואילו יום וחצי של שימוש כבד.

כאמור המכשיר עולה 250 דולר ויהיה זמין החל ממחר ברחבי ארה"ב ואירופה (במחיר של 224 אירו). המכשיר יגיע בצבעים זהב, כסוף ואפור.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הונור 6X. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
רק 250 דולרים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully