וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות השבתת הרכבת: וייז ומוביט מציעות נסיעות חברתיות בחינם

4.1.2017 / 11:56

אפליקציות הדרכים ראש בראש: בעקבות שביתת נהגי אגד בירושלים ותחנות הרכבת הסגורות במרכז הארץ, מציעות שתי החברות שתי נסיעות CARPOOL בחינם

צילום מסך

אפליקציות הדרכים מעלות הילוך בכל הנוגע לנסיעות חברתיות: וויז ומוביט מציעות 2 נסיעות CARPOOL (נסיעות שיתופיות) בחינם. זאת, בעקבות שביתת נהגי אגד בירושלים והשיבושים הקשים שנוצרו עם סגירתן של מספר תחנות רכבת במרכז בשל עבודות תשתית. ראוי לציין שהחברות משווקות מזה זמן רב את השירות הזה, שהוא נוסף לשירות המרכזי שלהן - לוחות הזמנים המתעדכנים של מוביט ושירות הניווט של ווייז.

שירות הקארפול מאפשר לנהגי רכבים פרטיים להציע לנוסעים ליעד דומה להצטרף אליהם בזמן שיקבעו תמורת תשלום קרוב לזה שישלמו על אותו מסלול בתחבורה ציבורית. במוביט הוא מוצע כאחת האפשרויות החלופיות בעת חיפוש מסלולי תחבורה ציבורית. ובוויז מציעים לנהגים לצרף אליהם נוסעים נוספים לדרך.

במוביט תוכלו לממש את הצעת נסיעות החינם החל מהיום (רביעי) ועד כניסת השבת וזאת דרך האפליקציה. בנוסף, אומרים בחברה, כי לוחות הזמנים מתעדכנים כל הזמן בשינויים בעקבות השביתה וסגירת תחנות הרכבת, כך המידע שיוצג באפליקציה יהיה מעודכן למשתמשים. בווייז מציעים לנוסעים קופונים למימוש ההטבה ותשלום מלא לנהגים על חשבון החברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בין האופציות שמציעה מוביט./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההצעה של ווייז./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • waze
  • moovit

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully