וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרובוט הפסיכי הזה באמת עובד - והוא יפטרל בגבול בין הקוריאות

אילן גלר

10.1.2017 / 7:33

הדגם החדש מתנשא לגובה של כארבעה מטרים, ומשקלו כ-1.3 טונות. בינתיים הוא לא מסוגל ללכת רחוק, שכן הוא זקוק למקור אנרגיה חיצוני ועל כן מחובר בכבל עבה אבל אם זו הבעיה היחידה, כנראה שימצאו לה פתרון בקרוב

צילום מסך

זוכרים את METHOD-1, הרובוט הענקי שיוצר בקוריאה תחת הנחייתו של המהנדס ויטלי בולגרוב - האחראי לרבים מהרובוטים שאותם ראינו בסרטי אקשן הוליוודיים? מתברר שהפרויקט הזה מתקדם בקצב מדהים, והחברה כבר מוכנה להציג דגם אבטיפוס נוסף בשם METHOD-2. הפעם כבר מדובר ברובוט שמיש לחלוטין, שמסוגל ללכת ונשלט על ידי אדם היושב בתוכו.

הדגם החדש מתנשא לגובה של כארבעה מטרים, ומשקלו כ-1.3 טונות. בינתיים הוא לא מסוגל ללכת רחוק, שכן הוא זקוק למקור אנרגיה חיצוני ועל כן מחובר בכבל עבה לרשת החשמל. זו, כמובן, לא בעיה עבור רובוטים שנועדו לפעול בתוך סביבה סגורה, כגון מחסנים או אפילו לנוע במסלול קבוע. למקרה שבו נדרשת ניידות, ניתן להחליף את הרגליים בבסיס סטנדרטי יותר עם גלגלים המסוגל לפעול בתנאי שטח קשים, וכולל גם סוללה.

התכניות לעתיד עבור הרובוט הזה, שבפיתוחו הושקעו לפי הדיווחים כבר יותר מ-200 מיליון דולרים, כוללים יחידות עצמאיות שיוכלו לתפקד במגוון שימושים ביטחוניים, כדוגמת הגנה על הגבול המתוח בין דרום וצפון קוריאה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקדם. METHOD-1./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully