וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CES: אסוס השיקה סמארטפון עם זום אופטי וסמארטפון מציאות רבודה

מייקי לוי, לאס וגאס

5.1.2017 / 8:55

Asus Zenfone 3 Zoom הוא מכשיר עם סוללה חזקה, מסך משוריין, שלוש מצלמות וממשק צילום משודרג. ZenFone AR - הוא המכשיר השני בעולם התומך בפרויקט "טנגו" של גוגל ומאפשר להלביש אלמנטים וירטואליים על העולם האמיתי

צלמים זמניים מורשים

תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בלאס וגאס עוד לא נפתחה לקהל הרחב אבל ענקיות האלקטרוניקה בעולם כבר החלו להשיק את המכשירים החדשים שלהם במסיבות עיתונאים. הלילה הצטרפה גם חברת אסוס למרוץ העדשה הכפולה ובמסיבת עיתונאים שקיימה, במסגרת תערוכת CES, חשפה את Asus Zenfone 3 Zoom. המכשיר החדש הוא היורש של Asus Zenfone Zoom, שלא ממש הצליח לצבור תאוצה, בשל הבליטה הגדולה שהייתה בגב המכשיר ואפשרה לבצע זום אופטי של עד פי שלושה. המכשיר החדש מאפשר זום אופטי של עד כפול 2.3 באמצעות שתי העדשות הממוקמות בגבו. לצדו, הציגה החברה את Zenfone AR, המכשיר הראשון של החברה התומך בפרויקט "טנגו" של גוגל, המאפשר לשלב אובייקטים תלת-ממדיים וירטואליים בתוך העולם האמיתי ולהציג אותם על מסך הסמארטפון. המכשיר גם תומך במשקפי המציאות המדומה DayDream של חברת גוגל.

ל- Zenfone 3 Zoom מסך Amoled בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, עם ציפוי זכוכית משוריין מסוג גורילה 5, המספק בהירות של עד 500 ניטים. בהתחשב בסוללה העוצמתית בקיבולת של 5,000 מיליאמפר-שעה, המסוגלת להחזיק מעמד 42 ימים במצב המתנה, מדובר במכשיר דק וקל משקל יחסית; עוביו 7.99 מילימטרים ומשקלו 170 גרמים בלבד. בתוך המכשיר ניתן למצוא את ערכת השבבים סנאפדראגון 625 ו-3 או 4 גיגה של זיכרון RAM.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Asus Zenfone 3 Zoom - זום אופטי של פי 2.3./מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, המכשיר מגיע עם מערך צילום כפול: חיישן אחד עם 12 מגה-פיקסל, בגודל 58 מילימטרים, וחיישן שני - עדשה רחבה של 12 מגה-פיקסל בגודל 25 מילימטרים עם מפתח צמצם f/1.7 .המצלמות עושות שימוש בטכנולוגיית המיקוד אוטומטי TriTech+ של החברה, שלטענתם מאפשרת להוציא תמונות חדות במיוחד. המצלמה הקדמית מגיעה עם חיישן 13 מגה-פיקסל של סוני עם עדשה רחבה ומפתח צמצם של f/2.0. גם תוכנת המצלמה שודרגה ומציעה מצב ידני, המאפשר לשנות את כל הגדרות הצילום, תמיכה בקבצי RAW ובחירה באיזו עדשה לצלם. המכשיר יהיה זמין בשלושה צבעים, זהוב-ורדרד, כסוף ושחור. המכשיר יהיה זמין בעולם החל מחודש פברואר.

המכשיר השני - ZenFone AR - הוא המכשיר השני בעולם התומך בפרויקט "טנגו" של גוגל ומצטרף לקבוצה מצומצמת של מכשירים התומכים במשקפי המציאות המדומה של גוגל, DayDream. בגב המכשיר ניתן למצוא בליטה שמזכירה מאוד את העיצוב של מכשירי ה-Lumia הישנים אך הפעם מסיבה טובה - מערך הצילום המשוכלל תומך במציאות רבודה. למעשה, בגב המכשיר מותקנות שלוש מצלמות של 23 מגה-פיקסל (כל אחת) המאפשרות זיהוי עומק שדה. המכשיר מגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ' Super Amoled ברזולוציית QHD ופועל באמצעות ערכת השבבים סנאפדראגון 821. יש לו 8 גיגה זיכרון RAM וחמישה רמקולים מגנטיים לשיפור יכולות השמע. כדי למנוע התחממות יתר, בחברה פיתחו מערכת קירור ייחודית. באירוע הציגו את יכולות המכשיר ולדוגמה, ניתן לקחת שולחן ריק, להפעיל אפליקציית באולינג ולקבל הרגשה של מציאות רבודה - כאילו אתם משחקים באולינג על השולחן שלכם בבית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלוש מצלמות של 23 מגה פיקסל בגב ושמונה גיגה זיכרון עבודה - ZenFone AR./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully