וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם צוקרברג עובר לפוליטיקה? מייסד פייסבוק יוצא למסע ברחבי ארה"ב

אילן גלר

5.1.2017 / 9:09

האתגר שהציב לעצמו מנכ"ל הרשת החברתית לשנת 2017 הוא לבקר בכל מדינות ארה"ב ולפגוש אנשים כדי ללמוד מהם כיצד טכנולוגיה מסייעת או מפריעה להם. לאחרונה בירר צוקרברג האם החוק מתיר לו להחזיק במשרה ציבורית תוך שמירה על שליטתו בפייסבוק

צילום מסך

(בסרטון: הבית החכם של מארק צוקרברג)

מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל הרשת החברתית פייסבוק, עשה לעצמו הרגל לקבוע מדי שנה אתגרים אישיים, שאינם קשורים בהכרח לתפקידו הרשמי בחברה. בשנים קודמות הצליח לרוץ 365 מייל, לקרוא 25 ספרים, ללמוד את השפה המנדרינית וגם לבנות מערכת אינטליגנציה מלאכותית ביתית. האתגר של צוקרברג לשנת 2017, כפי שהכריז בפרופיל הרשמי שלו, הוא לבקר בכל מדינות ארה"ב.

צוקרברג לא מתכוון רק לטייל במדינות, אלא גם לפגוש אנשים וללמוד מהם על חייהם ועל האופן שבו הטכנולוגיה מסייעת או מפריעה להם. "התקווה שלי היא לצאת ולפגוש אנשים ולהבין מהם כיצד הם חיים, עובדים, ומה הם חושבים על העתיד", כתב צוקרברג. "אנחנו נמצאים בנקודת מפנה היסטורית. במשך דורות, הטכנולוגיה והגלובליזציה הפכה אותנו ליצרניים ומחוברים יותר. זה תרם לחייהם של רבים, אך עבור אחרים הפך את החיים דווקא למאתגרים יותר".

האתגר החדש של צוקרברג מספק תמיכה נוספת לשמועה אודות כוונותיו לנסות ולהיבחר למשרה ציבורית כלשהי בפוליטיקה האמריקנית. לפי הדיווחים, כבר הורה מנכ"ל פייסבוק לאנשיו לנסות ולברר האם יוכל, מבחינה חוקית, לשרת תקופה של שנתיים בממשל מבלי שיידרש לוותר על שליטתו בחברה. לאחרונה גם הצהיר צוקרברג כי איננו מגדיר עצמו עוד כאתאיסט והוא רואה "חשיבות רבה" בדת, אמירה שנתפסת גם בעיני רבים כניסיון לקרוץ למצביעים פוטנציאליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully