וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאק טראמפ!": ארבעה שחורים חטפו לבן בארה"ב - והתעללו בו לייב בפייסבוק

5.1.2017 / 11:46

הארבעה נעצרו על ידי משטרת שיקגו. בסרטון המלא, שארך כשלושים דקות, הם איימו עליו ברצח, הצמידו סכין לראשו והכו את הקורבן. לדברי המשטרה הוא אינו בריא בנפשו והטראומה הקשתה לתקשר איתו

עריכה:

ארה"ב סוערת לאחר שמשטרת שיקגו עצרה ארבעה חשודים שהעבירו בשידור חי בפייסבוק חטיפה של אדם והתעללות בו. הקורבן לבן העור נחטף על ידי ארבעה שחורים, שכבלו אותו, חסמו את פיו בנייר דבק והיכו אותו כשהם צועקים "פאק טראמפ!" ו-"פאק אנשים לבנים". המתיחות הגזעית בארה"ב באה לידי ביטוי בשנה החולפת בהפגנות אלימות וכעת נראה שהרוחות הרעות ינשבו גם בשנת 2017.

בסרטון הקצר שהופץ בפייסבוק, נראה קורבן החטיפה ישוב כפות בפינה של חדר, כשהוא מדמם בראשו. לפי משטרת שיקגו, החטוף אינו בריא לחלוטין בנפשו. "הצגת הסרטון לראווה ברשת מעידה על עזות המצח של העבריינים", אמר קצין במסיבת עיתונאים שפורסמה גם בחשבון הטוויטר הרשמי של המשטרה. "אני אתעלל בך למוות", אמר אחד החוטפים בשלב מסוים בסרטון. חוטף אחר לקח סכין והצמיד אותו לראשו של הקורבן. "הולך להיות פה רצח", נשמע ברקע בשלב מסוים.

4 בני נוער בשיקגו נעצרו לאחר ששידרו בפייסבוק התעללות בצעיר הסובל ממוגבלות נפשית. מערכת וואלה! NEWS
קשה לצפייה. בשלב מסוים אחד החוטפים אמר: "יהיה פה רצח"./מערכת וואלה! NEWS

ארבעת החשודים הצעירים - שני גברים ושתי נשים – נעצרו ונחקרו. לדברי מפקד המשטרה המקומית, קווין דאפין, הם מגדירים את החטיפה וההתעללות כפשע שנאה. לפי המשטרה, הקורבן היה בחזקת החוטפים במשך 24-48 שעות. "הוא בטראומה מהמקרה ומאוד קשה לתקשר איתו", הוסיף דאפין. "רוב הלילה הוא היה נסער ורק בבוקר הוא נרגע מספיק כדי לדבר איתנו".

הסרטון המלא אורך כשלושים דקות ובשלב מסוים היו לו 16,000 צפיות בפייסבוק. בשלב מסוים במהלך השידור, אחת החוטפות אף התייחסה לפניות הגולשים שצפו בשידור החי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully