וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפה מלאה ראשונה: האם זה סמסונג גלקסי S8?

אילן גלר

8.1.2017 / 10:27

לפי הצילום, שפורסם ברשת החברתית הסינית Weibo ומציג לכאורה את הגרסה המוזהבת של הגלקסי S8, עיצוב המכשיר איננו כולל כפתור בית פיזי, ולא ניתן להבחין כלל בכפתורים בחלקו הקדמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ללא מקש הבית המפורסם של סמסונג./מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג גלקסי S8, מכשיר הדגל החדש של סמסונג - וזה שאמור לגאול את החברה סופית מפיאסקו הנוט 7 המתפוצץ - צפוי להיחשף באופן רשמי ככל הנראה בחודש אפריל (אחרי דחיה של כחודשיים). אין פלא, אם כן, שצילומים שונים של המכשיר כבר דולפים לרשת, וכעת אנחנו זוכים לראות צילום ראשון, המציג את המכשיר לכאורה בשלמותו ומאמת חלק ניכר מהשמועות על החידושים והשינויים הצפויים.

לפי הצילום, שפורסם ברשת החברתית הסינית Weibo ומציג לכאורה את הגרסה המוזהבת של הגלקסי S8, עיצוב המכשיר איננו כולל כפתור בית פיזי, ולא ניתן להבחין כלל בכפתורים בחלקו הקדמי. מסגרת המסך צומצמה למינימום, כך ששטח המסך גדל מבלי צורך להגדיל את מארז המכשיר כולו. קשה להבין מהצילום האם המסך מעוגל בקצותיו, כמו בדגם ה-Edge הנוכחי.

מאחר והצילומים אינם כוללים את גבו של המכשיר, לא ידוע עדיין האם הוא כולל עדשה כפולה כמו של האייפון 7 פלוס, או שומר על עדשה יחידה. כמו כן, לפי השמועות מכינה סמסונג מהדורה נוספת של המכשיר הכוללת עט סטיילוס מובנת, כך שתוכל להחליף את סדרת הנוט שככל הנראה בוטלה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully