וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לכבלים המסתבכים: סמסונג חשפה את טלוויזיית הדגל שלה לשנת 2017

8.1.2017 / 11:39

ספינת הדגל של החברה בתחום המסכים החדשים הוא ה-Q9 QLED בגודל 88 אינץ'. בתוך המסך ניתן למצוא שימוש בטכנולוגיית קוונטום דוט לצד חומר מתכתי חדש בנקודות המוליכות. גימיק מגניב במיוחד הוא כבל אחד בלבד אליו מתחברים כל ההתקנים הנוספים

המסכים של סמסונג CES 2017. יח"צ סמסונג,
תגיע לישראל ככל הנראה בסביבות אפריל-מאי./יח"צ סמסונג

במסגרת תערוכת האלקטרוניקה הגדולה של לאס וגאס, CES, חשפה סמסונג את סדרת הטלוויזיות החדשה שלה לשנת 2017. המסכים האלה יגיעו לישראל עד חודש יוני השנה ולוואלה! TECH נמסר כי בסמסונג שואפים להשיק את הטלוויזיה כבר בתחילת הרבעון השני של השנה (חודש אפריל). לצד סדרת הטלוויזיות החדשה, סמסונג חשפה את לפטופ גיימינג הראשון של החברה וסדרה של מכונות כביסה ומקרר חכמים. "למרות כמה אתגרים הצלחנו להשיג התקדמות עצומה ב-2016, להגדיל את חלקנו בשוק הטלוויזיה, מכשירי החשמל הביתיים, ההתקנים הלבישים והסמרטפונים", אמר טים בקסטר, נשיא ומנהל התפעול הראשי של סמסונג אמריקה.

ספינת הדגל של החברה בתחום המסכים החדשים הוא ה-Q9 QLED בגודל 88 אינץ'. בתוך המסך ניתן למצוא שימוש בטכנולוגיית קוונטום דוט לצד חומר מתכתי חדש בנקודות הקוונטום המוליכות, שיוכלו לטענת החברה לספק את המאזן המושלם של אור וצבע הזמין כיום בתעשיית הצגים. עוד אמרו נציגי החברה כי טלוויזיית ה-QLED החדשה, מציעה תמונה מדויקת שניתנת לצפייה מכל זווית ובכל סביבה. בנוסף החברה חשפה מסכים קעורים ושטוחים החל מגדלי 32 אינץ' ומעלה.

המסכים של סמסונג CES 2017. יח"צ סמסונג,
טרנד השנה במסכים - אלגנטיות ומינימליזם./יח"צ סמסונג

סמסונג הציגה ב-CES כבל אופטי דק במיוחד המיועד לטלוויזיות. הכבל נועד לפתור את בעיית הכבלים, שיוצאים מהטלוויזיה ומסתבכים עם שאר הכבלים, כך שכעת יהיה רק כבל אחד שמחובר לטלוויזיה וכשתמקמו אותו על גבי הארון או המדף, תוכלו לחבר אליו את כל ההתקנים שאתם צריכים. גם תוכנת הטלוויזיה עודכנה; אם בשנה שעברה התמקדה החברה בשלט אחיד לכל ההתקנים, כעת אפליקציית ה-SmartView תאפשר למשתמשים לקבל חווית SmartHub שמותאם אישית היישר לסמארטפון וגם לקבל התראות על תכנים כשהטלוויזיה כבויה.

עוד הציגה סמסונג קו של מוצרים אודיו-ויזואליים להשלמת חוויית הצפייה, הכוללים את Soundbar Sound+ החדש עם סאב-וופר מובנה, אודיו 7H אלחוטי ונגן בלו-ריי UHD החדש ביותר. המוצע מגיע בעיצוב יוקרתי שלטענת סמסונג, אמור להשלים את חווית האזנה והצפייה להתקנים רבים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully