וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ברק אובמה יעבוד בספוטיפיי אחרי שיפרוש מהנשיאות?

11.1.2017 / 11:24

התשובה היא כנראה לא, הרי יהיו לו מספיק עיסוקים דיפלומטיים גם כנשיא לשעבר, אך זה לא מנע משירות הסטרימינג הפופולרי לתפור מודעת דרושים במיוחד עבורו, לתפקיד "נשיא הפלייליסטים". הדרישות לא משאירות מקום לספק

אימג'בנק GettyImages

בעוד כמה ימים ימצא עצמו נשיא ארה"ב ברק אובמה מחוץ לבית הלבן, מובטל בן 55 ללא מסלול קריירה ברור. למרבה המזל, יש כבר מי שדואג לעתידו הכלכלי: בספוטיפיי, החברה המספקת את אחד משירותי המוזיקה הפופולריים בעולם, פורסמה מודעת דרושים לתפקיד "נשיא הפלייליסטים". בעוד ששמו של אובמה אינו מצוין במפורש במודעה, דרישות התפקיד אינן מותירות מקום רב לספק כי התפקיד נתפר עבורו, ולא סתם.

"המועמד המתאים יזדקק לשמונה שנות ניסיון בניהול מדינה בעלת שם", נכתב במודעה. "הוא יתבקש להמציא רעיונות לפלייליסטים חדשים, לדוגמא פלייליסט המוקדש למשחקי כדורסל עם חברים, או פלייליסט לחימום לפני נאום מצב האומה על תכנית ביטוחי בריאות חדשה הנושאת את שמו". עוד בדרישות התפקיד – יחסים מצוינים עם אמנים ומוזיקאים.

כדי שאובמה חלילה לא יפספס את המודעה, מנכ"ל ספוטיפיי דניאל אק שלח לו קישור אליה ישירות דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלו. אם נשמע לכם בלתי סביר שהנשיא היוצא אכן ינסה להתקבל למשרה, אולי תופתעו לשמוע שכבר חיבר עבור ספוטיפיי רשימות השמעה בעבר. האחרונה, הנושאת את השם "פלייליסט לאימוני כושר", כוללת שירים של ביונסה, ג'יי זי, דרייק ואיקונה פופ.

לעוד כתבות מעניינות: עקבו אחרינו בפייסבוק

נשיא ארצות הברית ברק אובמה משחק גולף בהוואי. Cory Lum, GettyImages
אולי יש לו תוכניות אחרות, אבל מה זה משנה? אובמה/GettyImages, Cory Lum

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully