וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 3 חודשים: אנדרואיד 7 מותקן רק על 0.2 אחוז מהסמארטפונים

12.1.2017 / 11:07

אחוז המשתמשים בגרסאות ישנות כדוגמת ג'לי בין (.14) או ג'ינג'רברד (2.3) גבוה משמעותית, ועומד על יותר מחמישה אחוזים. הגרסה הפופולרית ביותר של אנדרואיד היא לוליפופ (5.0) שיצאה בשנת 2014 ועדיין מותקנת על 33.4 אחוזים מהמכשירים

אנדרואיד 7. צילום מסך
קיים, אבל מישהו בכלל יודע? אנדרואיד 7.0/צילום מסך

גוגל מעדכנת מדי חודש את מפתחי האפליקציות בנתוני ההתקנות של אנדרואיד על שלל גרסאותיה. המספרים האחרונים שבים ומדגישים את אחת הבעיות העיקריות שעומדות בפני מערכת ההפעלה הפופולרית - הקצב שבו יצרניות ומשתמשים מעדכנים את מכשירי הסמארטפון שלהם לגרסאות החדשות של אנדרואיד איטי עד כדי גיחוך.

נכון לרגע זה, פחות מחצי אחוז מכלל המכשירים משתמשים בגרסה העדכנית ביותר של אנדרואיד, נוגאט 7.0, שהושקה בסוף חודש אוגוסט האחרון. אחוז המשתמשים בגרסאות ישנות כדוגמת ג'לי בין (.14) או ג'ינג'רברד (2.3) גבוה משמעותית, ועומד על יותר מחמישה אחוזים. הגרסה הפופולרית ביותר של אנדרואיד היא לוליפופ (5.0) שיצאה בשנת 2014 ועדיין מותקנת על 33.4 אחוזים מהסמארטפונים, ולאחריה מרשמלו (5.1) המחזיקה בנתח של 29.6 אחוזים, וקיט-קט (4.4) המותקנת על 22.6 אחוז מהמכשירים.

מכשירי סמארטפון התקועים על גרסאות ישנות יחסית של אנדרואיד אינם סובלים רק מחוויית משתמש לקויה, אלא חשופים לבאגים ואף תקלות אבטחה חמורות שתוקנו בגרסאות מאוחרות יותר. כנראה שהדרך היחידה להבטיח שתמיד תהיו עם גרסת האנדרואיד העדכנית ביותר היא לרכוש את אחד המכשירים שאותם גוגל מעדכנת באופן ישיר, מסדרת נקסוס או פיקסל.

עוד כתבות מעניינות בעמוד הפייסבוק שלנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפוצת גרסאות האנדרואיד הפופולריות כיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully