וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיימבוי הקלאסי חוזר:הרבה יותר משוכלל, מראה כמעט זהה

12.1.2017 / 11:28

למרבה הצער, Super Retro Boy איננו מגיע עם משחקים מותקנים מראש, ועל כן דורש את קלטות המשחק המקוריות של נינטנדו. הוא מצויד בארבעה כפתורים ולוח חצים פשוט, ומסוגל להריץ את כל משחקי הגיימבוי, גיימבוי קולור וגיימבוי אדוואנס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמארטפונים לא מפחידים אותו. גיימבוי מחודש/מערכת וואלה!, צילום מסך

תערוכת האלקטרוניקה השנתית בלאס וגאס, CES, מוקדשת לטכנולוגיות החדישות ביותר בתעשייה, אך השנה אחד מכוכבי התערוכה היה דווקא מכשיר הגיימבוי הקלאסי. נינטנדו אומנם חדלה לייצר אותו כבר לפני שנים, אך חברת Retrobit המתמחה ביצור מכשירים המדמים קונסולות עתיקות מציגה כעת דגם חדש שימצא חן במיוחד בעיני אוהבי הנוסטלגיה.

לדגם החדש, Super Retro Boy, עיצוב המזכיר מאוד את זה של הגיימבוי המקורי. הוא מצויד בארבעה כפתורים ולוח חצים פשוט, ומסוגל להריץ את כל משחקי הגיימבוי, גיימבוי קולור וגיימבוי אדוואנס. את כל המשחקים הללו הוא מציג על מסך קטנטן, והצליל נשמע דרך צמד רמקולים סטריאופוניים או חיבור אוזניות מובנה.

חשוב לציין כי Super Retro Boy איננו מגיע עם משחקים מותקנים מראש, ועל כן דורש את קלטות המשחק המקוריות של נינטנדו. למקרה שלא דאגתם לשמור אותן משך כל הזמן הזה, תוכלו למצוא את רוב המשחקים האהובים של החברה בקלות בחיפוש באיביי, אם כי אלו מהם שזכו למעמד של משחקי אספנים עשויים לעלות הרבה יותר ממחירם של משחקים חדשים לגמרי.

לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • גיימבוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully