וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך משווקים בגדים חכמים לאנשים טיפשים? עם עירום כמובן

אילן גלר

16.1.2017 / 9:30

בהנחה שיש צורך במכנסי ג'ינס עם GPS שמנווטים אתכם ברחוב באמצעות רטט, מה שהרגיז בעיקר את הגולשים היו דווקא כרזות הפרסום של Spinali, בהן מככבות נשים בתנוחות סקסיסטיות ובעירום חלקי

צילום מסך

בשבוע שעבר הציגה חברת Spinali Design הצרפתית מוצר חדש אותו היא מכנה "ג'ינס חכם". מדובר למעשה במכנסי ג'ינס הכוללים חיבור לסמארטפון ולאפליקציית הניווט המותקנת בו. כשצועדים ברחוב, המכנסיים רוטטים וכך מאפשרים לנווט מבלי להביט במסך הסמארטפון.

אפשר כמובן להתווכח על עצם נחיצותו של המוצר הזה, אך מה שהרגיז את הגולשים היו דווקא כרזות הפרסום של Spinali, בהן מככבות נשים בתנוחות סקסיסטיות ובעירום חלקי, תוך שפריטי הג'ינס של החברה הם למעשה הביגוד היחיד שמכסה את גופן. בתור מוצר המכוון, לכאורה, לנשים מודרניות וחובבות טכנולוגיה, הפרסומות נופלות לקלישאות הבנאליות ביותר של תעשיית האופנה.

מפתיעה עוד יותר היא תגובתה הרשמית של החברה. ב-Spinali טוענים כי הכרזות הולמות היטב את המסר כי נשים בתעשיית ההיי-טק יכולות להיות "גם חכמות וגם סקסיות", וכי אחת הנשים המככבות בפרסומת היא למעשה מנכ"לית החברה. בנוסף, מתגאים בחברה כי הצילומים לא עברו עריכת פוטושופ. לא ברור איך משהו מכל זה מסביר מדוע סבורים אנשי Spinali כי המסר הנכון לנשים הוא מכירת בגדים בפוזות שנועדו בעיקר לעיניהם של גברים.

פרסומת עירום ג'ינס חכם. צילום מסך
אין איזו חזייה חכמה וחולצה חכמה בארון?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully