וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: שדרגו את היומן שלכם

אורי סגל

16.1.2017 / 12:23

תעדו את הזיכרונות שלכם באופן ויזואלי, צרו פלאשבקים בעזרת תמונות ישנות, שדרגו את היומן שלכם ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם. החיסכון השבוע: 96.8 שקלים

Draw Pad Pro 2

נתקלים בזיכרונות ורעיונות שאתם רוצים לתעד במהלך היום? הראש שלנו עובד ללא הפסקה וכל רגע הוא פוטנציאלי ליצירת רעיון חדש, בין אם בלימודים, בעבודה או בפרויקטים יצירתיים הקשורים לבית - האפליקציה הזו משמשת כפנקס כיס המתעד את כל הרעיונות שלכם. תוכלו לשרבט טקסט או איורים בקלות ולשמור אותם כדפים בודדים או ליצור מהם מחברת רעיונות לנוחיותכם. כך תוכלו לשמור על פרודוקטיביות ועל הרעיונות שלכם, בנוסף, תוכלו לשתף את הדפים ולסנכרן אותם עם הענן.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 11.40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Photo Flashback: Photos Taken on This Day

העולם הדיגיטלי גורם לנו להתייחס באופן שונה לתמונות: אנחנו מתעדים הרבה יותר ולרוב ממכשיר הסמארטפון שלנו, כך שנוצר מאגר אדיר של תמונות שאת רובן אנו לא זוכרים לאחר שהן צולמו. הממשק מציע לכם ליצור פלאשבקים באמצעות מצגות קצרות המורכבות מתמונות שצולמו ביום ספציפי בעברכם, כך תוכלו לצפות בתמונות ישנות ולהיזכר באירועים מן העבר. הממשק מתאים ליצירת ברכות לימי הולדת ולחגים והוא דומה מאוד לשירות שמציעה גוגל Photos.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Skeemer

אם בא לך לשדרג את היומן הבסיסי הקיים במכשירכם, תוכלו להיעזר באפליקציה הזו המאפשרת לצפות בקלות בתצוגה הכללית בגלילה פשוטה, להוסיף אירועים ולהוסיף אייקונים וצבעים, כך שתוכלו להבדיל בין הימים לפי האירועים הצפויים בהם.
תוכלו לתזמן אירועים חשובים ולתזכר את עצמכם על ימי משכורות ואירועים נוספים. בנוסף, תוכלו לקבל קובץ נתונים המכיל מזכר של כל אירועי החודש, כמו כמה ימי הולדת יש ועוד.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 76.20 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Say It

אם אתם לומדים שפה חדשה, או סתם רוצים להשתעשע, האפליקציה הזו מאפשרת לכם לתרגם משפטים ל-21 שפות שונות ולשמוע אותם נאמרים בשפתם ובמבטא המתאים. תוכלו להסתייע באפליקציה כדי ללמוד, כדי להסתדר בחו"ל או כדי להצחיק את החברים. בין השפות השפות המוצעות: אנגלית, צרפתית, רומנית, ספרדית, שבדית ונורבגית.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 5.40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully