וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DoReMeet הישראלית מציעה הופעות חיות מישראל בחינם במציאות מדומה

17.1.2017 / 9:07

משה פרץ, נינט, הדג-נחש, ג'ירפות, מאור כהן A-WA, כנסיית השכל והופעות רבות נוספות זמינות בספריית ה-VOD של אפליקציית הסטרימינג. כולן זמינות לצפייה בפורמט 360 מעלות וגם ב-VR. כעת ניתן גם להסתובב בזמן השיר ולצפות גם בקהל, או להסתובב על הבמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להרגיש שאתם על הבמה./מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנים האחרונות הפכה צפייה בהופעות מוזיקה חיות דרך האינטרנט לפופולרית מאוד. עם התפתחות הטכנולוגיה ורוחב הפס, אמנים רבים גילו את העוצמה של שידורים חיים ברשת. גם מבחינת הגולשים מדובר בחוויה מגניבה ואם עד לאחרונה פסגת חוויית הצפייה הייתה שידורי HD דו-ממדיים, כעת מציעה אפליקציית DoReMeet הישראלית שורה של הופעות לצפייה בחינם ב-360 מעלות.

באמצעות ממשק צפייה ייחודי, האפליקציה מאפשרת למשתמשים לצפות בהופעה, להסיט את הראש לכיוון הקהל, להתמקד בנגנים ובפועל להסתובב על הבמה. סדרת השידורים של DoReMeet LIVE נפתחה בתחילת חודש נובמבר בהופעות בשידור חי ממועדון הבארבי בתל אביב וממועדון הגריי ביהוד, זמינה כעת ב-VOD וכוללת גם הופעות שהוקלטו במשכן לאמניות הבמה בתל-אביב.

הממשק הייחודי של האפליקציה מאפשר למשתמשים לצפות בהופעות בפורמט 360 מעלות או במציאות מדומה (VR), או לחילופין בהופעות ערוכות באיכות HD וכן מאפשר ניגון ההופעות ברקע. כבר עכשיו ניתן למצוא בספריית ה-VOD החדשה של האפליקציה מאות שירים שהוקלטו באופן בלעדי מבית היוצר של מיטב האמנים בארץ: משה פרץ, נינט עם ההרכב החדש, הדג-נחש שאירחו את ליאורה, ג'ירפות, מאור כהן שהופיע עם ג'יין בורדו ויובל בנאי, הרכב הגרוב A-WA, כנסיית השכל, להקת איפה הילד, אמיר דדון, אביב גדג', מוניקה סקס, יהודה פוליקר, עמיר בניון, רותם כהן ועוד. מדי שבוע יתווספו למאגר ה- VOD הופעות חדשות.

[להורדה לאייפון, להורדה לאנדרואיד]

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.
https://www.facebook.com/wallatech/

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגוון הופעות חיות במציאות מדומה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully