וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג שוב מעכבת את הפצת אנדרואיד 7 למכשירי גלקסי S7

אילן גלר

20.1.2017 / 8:48

אחרי שהיה אמור לצאת סוף סוף בינואר כעת מתברר שהעדכון לגרסה העדכנית למערכת ההפעלה, שחוגגת כבר חצי שנה מאז ההשקה, למכשירי הדגל של סמסונג נדחתה למועד לא ברור. ככל הנראה נותרו עוד כמה באגים שצריך לטפל בהם

וואלה! TECH

לאחר שסמסונג כבר הודיעה למשתמשי גרסת הבטא של אנדרואיד 7 נוגט למכשירי גלקסי S7 כי תהליך הבדיקות למעשה הסתיים והגרסה הרשמית עומדת לצאת בחודש ינואר, התפלאו חלק מהנסיינים לקבל גרסת ניסוי חדשה למכשירם.

מתברר כי באגים ותקלות שאותרו ברגע האחרון הביאו לדחייה נוספת בתאריך ההשקה, ובעלי הסמארטפון של סמסונג יאלצו להמתין עוד זמן מה בטרם יזכו ליהנות ממערכת ההפעלה שאותה השיקה גוגל כבר בחודש אוגוסט האחרון. חדשות דומות קיבלו גם משתמשי מכשיר ה-HTC 10, שטרם זכה לעדכון רשמי.

במקרה של סמסונג, יכולים הלקוחות להתנחם בכך שהחברה הקוריאנית מעוניינת לצרף עוד מספר חידושים לעדכון פרט לגרסת האנדרואיד החדשה. לפי הדיווחים, גרסת הבטא האחרונה כוללת שיפורי יציבות וביצועים, כמו גם מצב חסכון אנרגיה חדש ואפקטיבי במיוחד. נציין כי מכשירי דגל אחרים, כדוגמת ה-LG G5 וה-OnePlus 3 כבר זכו לעדכון אנדרואיד 7, כמו גם מכשירי נקסוס ופיקסל של גוגל, הזוכים לעדכונים ישירות מהחברה. LG V20 ופיקסל של גוגל הגיעו לחנויות עם אנדרואיד 7 מותקנת מראש.

אנדרואיד 7.0 הושקה כבר לפני שלושה חודשים אבל כנהוג עם עדכוני מערכת של גוגל, מי שנהנה מהם מיד הם כאמור משתמשי פיקסל ואז כל יצרנית לוקחת את הזמן כדי להטמיע את הגרסה המעודכנת של אנדרואיד במכשירים שלה. יצרניות רבות מפתחות ממשקים ייעודיים הנשענים על מערכת ההפעלה של גוגל ולכן אחוזי החדירה של עדכון לאנדרואיד נמוכים משמעותית מעדכונים של אייפון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

סמסונג גלקסי S7. ShutterStock
באפריל כבר ייצא גלקסי S8./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully