וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחיץ: הודעה עם שני אימוג'ים גורמת לכל אייפון עם iOS 10 לקרוס

20.1.2017 / 8:47

באג חדש שהתגלה במערכת ההפעלה למובייל של אפל,10 iOS, מאפשר להשבית את האייפון או האייפד באמצעות שליחת צמד אימוג'ים והספרה 0. המקבל אפילו לא צריך לפתוח את ההודעה

בשנים האחרונות, נתקלו משתמשי אייפון ואייפד בכמה באגים מטרידים הגורמים לסמארטפונים ולטאבלטים מבית אפל לקרוס ולאתחל את המכשיר. הבאג האחרון שהתגלה, על ידי כוכב היוטיוב המכונה EverythingApplePro, הוא אחד הפשוטים והמלחיצים שבהם. בסרטון שפרסם ההאקר הצעיר, הוא מדגים כיצד שליחה של רצף תווים יכולה להקפיא באופן זמני מכשירי אייפון.

ניתן להשבית את מכשירי אפל באמצעות הודעה טקסט אחת המכילה אימוג'י של דגל לבן, הספרה 0 ואימוג'י של קשת בענן. הרצף הפשוט הזה מבלבל את מכשירי iOS 10 וברגע שההודעה מתקבלת, לדבריו, המכשיר מתקשה לקרוא את מחרוזת התווים הזאת ולבסוף נכשל. אפליקציית ההודעות קורסת וגורמת לאתחול מחדש של כל האייפון. הנמענים אפילו לא צריכים לפתוח או לקרוא את ההודעה כדי שזה יקרה מידית ברגע קבלת ההודעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגל לבן, הספרה 0, קשת בענן - ושלח. לא מתחייבים שזה יעבוד ולא לוקחים אחריות על התוצאה./מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד שיטה לגרום למכשיר לקרוס היא שליחת הרצף שהצגנו (דגל לבן, 0, קשת בענן), אבל כקובץ אנשי קשר המצורף ל-- iMessage באמצעות תכונת השיתוף של iCloud ."מדובר כבר במקרה שישי בשנים האחרונות בו מתגלה פרצה באייפון שניתן לנצל באמצעות שליחת הודעת MMS", מסביר אמיר כרמי, מנהל הטכנולוגיות של ESET ישראל.

"דווקא בגלל שמשתמשי אייפון ואפל הם יחסית מוגנים מנוזקות ופרצות, תחושת הביטחון המזויפת שלהם עלולה לחשוף אותם להתקפות. חשוב לזכור שלא קיימים מכשירים או מערכות הפעלה שהם חסינים לחלוטין לפריצה, ולכן מומלץ לבצע עדכוני אבטחה ברגע שהם מופצים".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מלחיץ כמה כוח זה נותן לך"./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully