וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנת הקאמבק? 100,000 מכשירי נוקיה 6 נמכרו אונליין תוך 60 שניות ואזלו מהמלאי

אילן גלר

22.1.2017 / 8:52

הקאמבק שמתכננת יצרנית הסלולר הפינית מתקדם יפה, דגם הביניים הראשון שהיא השיקה בסין אזל מהמלאי במהרה וכמיליון בני אדם כבר נרשמו לקבלת עדכונים לגבי חידוש המלאי. בחודש הבא תשיק נוקיה את מכשיר הפרימיום החדש שלה

צילום מסך

הקאמבק המתוקשר של נוקיה, הענקית הפינית ששלטה בשוק הסלולר בתחילת שנות ה-2000, מראה בינתיים סימנים חיוביים. מכשיר נוקיה 6, הראשון שהוכרז במסגרת שיתוף הפעולה של נוקיה עם היצרנית הסינית HMD, מסתמן כלהיט ענק ויותר מ-100,000 מכשירים הוזמנו בתוך פחות מדקה כשהחלה מכירתו ברשת. למעשה, מלאי המכשירים אזל נכון לרגע זה, אם כי החברה מתכוונת להציע יחידות נוספות בהמשך. יותר ממיליון גולשים נרשמו לעדכונים בנושא, נתון נוסף המעיד על רמת העניין הגבוהה במכשיר.

נוקיה 6 הוא מכשיר ביניים המצויד במפרט צנוע יחסית: מסך בגודל 5.5 אינץ', מעבד סנאפדרגון 430 של קוואלקום ו-4 גיגה זיכרון RAM. הוא מבוסס על הגרסה העדכנית של מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 נוגט ומחירו עומד על 245 דולרים. לפי השמועות, מתכוונת החברה להכריז בהמשך על דגם יקר ומתקדם יותר בשם P1 שיהיה מכשיר הדגל שלה לשנה הנוכחית, עם מעבד סנאפדרגון 835 ומצלמה איכותית במיוחד.

נכון לעכשיו, ההשקות הללו מתמקדות בשוק האסייתי, אם כי ייתכן בהחלט שההצלחה תוביל לשיווק המכשיר גם במדינות המערב. המבחן האמיתי יהיה, כמובן, כיצד תצליח נוקיה להתמודד מול הדגמים החשובים של השנה, כדוגמת סמסונג גלקסי S8, LG G6 ואייפון 8, במקביל להצלחה המתגברת של היצרניות הסיניות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

נוקיה 6. צילום מסך
בעוד כחודש תשיק נוקיה את מכשיר הפרימיום שלה לשוק המערבי ואז נדע האם היא חוזרת למשחק./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל גם המכשיר הזה נראה לא רע ביחס למחיר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully