וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעון החכם סמסונג Gear S3 הושק בישראל. כמה הוא יעלה?

23.1.2017 / 9:20

הדור השלישי של השעון החכם מסדרת הדגל של סמסונג מוצע לרכישה בשני עיצובים והוא כולל קישוריות דור רביעי מובנית וחיישן GPS, כך שאין צורך לסנכרן אותו בקביעות עם הסמארטפון

עריכה: טל רזניק

כחמישה חודשים לאחר שהושק בעולם, במסגרת תערוכת האלקטרוניקה IFA 2016 בברלין, סמסונג ישראל הכריזה אתמול על השקתו בישראל של השעון החכם Gear S3. השעון מוצע בשני עיצובים: דגם Gear S3 Frontier המחוספס ודגם Gear S3 Classic המודרני והאלגנטי.

Gear S3 הוא היורש של Gear S2 ונהנה מעמידות למים ואבק ברמה הגבוהה ביותר (תקן IP68), וגם קישוריות דור רביעי ו-GPS מובנים. ל-Gear S3 מסך AMOLED בגודל 1.13 אינץ' עם זכוכית גורילה מסוג SR+, שנוצרה במיוחד להתקנים לבישים ומעניקה עמידות גבוהה בפני שריטות ואף מציעה תצוגה חדה יותר. גם המסגרת המסתובבת של ה-Gear S3 שופרה וכוללת אפשרויות חדשות, כך שמבלי לגעת במסך, המשתמש יכול לקבל או לדחות שיחה, לדחות את צלצול ההשכמה בכמה דקות נוספות ועוד. בתוך השעון מותקן, כאמור, חיישן GPS שנועד לנטר את הפעילות הגופנית ואילו חיישנים כמו מד-לחץ ומד-מהירות מאפשרים לעקוב אחר שינויים בגובה, לחצים ושינויים במזג האוויר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר להשאיר את הסמארטפון בבית./מערכת וואלה!, צילום מסך

גרסת ה-Classic וגרסת ה-Frontier חולקות מפרט זהה הכולל את ערכת השבבים Exynos של סמסונג עם מעבד כפול-ליבה, 768 מגה זיכרון RAM ו-4 גיגה לאחסון. לשעונים סוללה בנפח 380 מיליאמפר-שעה ולפי סמסונג, אין הבדלים בחיי הסוללה של הדגמים; הסוללה אמורה לספק שלושה עד ארבעה ימים של שימוש בטעינה אחת בלבד. בשונה מה-Classic, דגם ה-Frontier יגיע עם קישורית LTE (בהתאם למדינה) כך שהמשתמש יכול להשאיר את הסמארטפון בבית ולהמשיך להיות מחובר ולקיים שיחות.

סמסונג Gear S3 זמין לרכישה ברשת חנויות סמסונג, אל"מ דיוטי פרי והרשתות הנבחרות במחיר מומלץ לצרכן של 1,799 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסוללה אמורה לספק שלושה עד ארבעה ימים של שימוש בטעינה אחת בלבד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully