וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליף המושלם: האפליקציה הזו תפתור כל תרגיל מתמטי שתצלמו איתה

אילן גלר

1.2.2017 / 7:09

כל מה שצריך הוא להציב את התרגיל מול מצלמת המכשיר, גם אם הוא כתוב בכתב יד במחברת, ובינה מלאכותית מתוחכמת תפענח את השאלה בענן ותציע תשובה מדויקת, תוך שהיא נשענת על סריקת מיליוני תרגילים אחרים שכבר צולמו ונבדקו

צילום מסך

כשהיינו קטנים היינו יכולים רק לחלום על מתקן שאפשר להחביא בכיס, לצלם איתו כל תרגיל במבחן המתמטיקה ולקבל פתרון מיד על גבי המסך. היום קוראים למתקן הזה סמארטפון וכבר יש אותו לכולם. מה שחסר זו רק האפליקציה החינמית Socratic, הזמינה להורדה למכשירי אייפון, שפותרת תרגילים מתמטיים בתוך שניות.

כל מה שצריך הוא להציב את התרגיל מול מצלמת המכשיר, גם אם הוא כתוב בכתב יד במחברת, ובינה מלאכותית מתוחכמת תפענח את השאלה בענן ותציע תשובה מדויקת, תוך שהיא נשענת על סריקת מיליוני תרגילים אחרים שכבר צולמו ונבדקו.

מטרת המפתחים היא לא לסייע לתלמידים לרמות במבחנים ובשיעורי הבית, אלא לסייע להם ללמוד טוב יותר. כל פתרון מלווה בהסברים מפורטים לתהליך החשיבה, צעד אחר צעד עד התשובה הנכונה. אם יש צורך בציור גרפים, תסביר האפליקציה בדיוק כיצד לעשות זאת בסרטוני וידאו צבעוניים וברורים. הבעיה היא שזה בדיוק מה שנדרש מתלמידים כדי להוכיח שהם אלו שפתרו את התרגיל.

Socratic אינה מוגבלת רק למקצועות מתמטיים, ומסוגלת כבר עתה להתמודד עם שאלות בשפה האנגלית, בכלכלה ובהיסטוריה. בעדכונים הקרובים מתכוונים המפתחים להרחיב את תחומי העניין שלה לעשרות מקצועות שונים, בהם פיזיקה, כימיה ואפילו מוזיקולוגיה ורובוטיקה. הרווחים אמורים להגיע מקישורים לקורסים מקוונים ותארים אקדמיים, אם כי המפתחים מקווים שיוכלו לחסוך חלק ניכר מההוצאות בעזרת קהילת המשתמשים שתסייע בפתרון התרגילים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לצלם ולקבל פיתרון לכל משוואה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully