וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכורים לסנאפצ'ט? כך תקבלו קבוע את הפילטרים החדשים לפני כולם

אילן גלר

24.1.2017 / 9:31

החברה מאפשרת לכל אחד להצטרף לקבוצת בדיקות הבטא שלה, ולהוריד גרסאות חדשות לפני כולם. התנאי היחיד הוא שחובה להשתמש במכשיר אנדרואיד, ולא באייפון. גרסאות הבטא יציבות יחסית אבל עלול לצוץ איזה באג פה ושם, אבל זה עדיין שווה את זה

צילום מסך

אפליקציית המסרים הזמניים הפופולרית, סנאפצ'ט, כבר זכתה לתואר האפליקציה של הצעירים ויש לה מוניטין של חדשנות, שכל המתחרות הגדולות כמו פייסבוק מסנג'ר ואינסטגרם מעתיקות ממנה. האפליקציה מתעדכנת לעתים קרובות בתכונות חדשות, כמו פילטרים בלעדיים שהופכים כמובן ללהיט ברשת תוך שעות.

אם אתם רוצים לנסות את כל הפילטרים החדשים לפני כולם, יש דרך חוקית ופשוטה יחסית לעשות זאת - החברה מאפשרת לכל אחד להצטרף לקבוצת בדיקות הבטא שלה, ולהוריד גרסאות חדשות לפני כולם. התנאי היחיד הוא שחובה להשתמש במכשיר אנדרואיד, ולא באייפון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוחצים על הכפתור הכחול, מקבלים אישור מיד - ומורידים מחדש את האפליקציה מהחנות של גוגל./מערכת וואלה!, צילום מסך

רוצים להצטרף? כנסו לקישור הזה מהסמארטפון שלכם או מדפדפן שבו אתם מחוברים לחשבונכם בגוגל, ולחצו על הכפתור "Become A Tester". מיד תצורפו לקבוצת הבטא של סנאפצ'ט וכעת עליכם להסיר את הגרסה הרגילה של האפליקציה ממכשירכם, ואז להוריד אותה מחדש מחנות האפליקציות של גוגל, Play Store. הגרסה שאותה תורידו תהיה למעשה גרסת הבטא העדכנית. תוכלו לוודא זאת בתפריט ההגדרות, בו אמורות להופיע המילים Snapchat Beta.

שימו לב כי מאחר ומדובר בגרסת ניסוי, ייתכן שיהיו בה גם באגים ותקלות בלתי צפויות שיגרמו לה לקרוס יותר מהרגיל, הרי זו מטרת כל קבוצת הניסוי - לבחון את הפילטרים והפיצ'רים החדשים על כמות גדולה של משתמשים מיומנים. עם זאת, לרוב הגרסאות שיוצאות לבטא די יציבות וזה כנראה מחיר פעוט לשלם בכדי ליהנות מפילטרים חדשים לפני כל שאר המשתמשים בעולם.

[להרשמה לבטא בקליק]

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סנאפצ'ט. ShutterStock
יש יתרונות בלהיות שפני הניסיונות של מפתחי האפליקציה./ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully