וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוברית בהצעה מגונה: קלטת סקס תמורת מיליון מינויים

25.1.2017 / 9:42

היוטיוברית הפרובוקטיבית הבטיחה שאם תצליח לגייס מיליון מינויים לערוץ היוטיוב החדש שלה - היא תעניק לצופים קלטת סקס לא מצונזרת. בזכות הסרטון היא צברה כבר 100 אלף מינויים חדשים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Lena the Plug

גולשים רבים כועסים על היוטיוברית לנה נרססיאן (שקוראת לעצמה לנה הפלאג) שהחליטה ללכת רחוק מאוד בשביל לייקים. בסרטון האחרון שפרסמה בערוץ היוטיוב החדש שלה, החליטה לנה שאין לה זמן או סבלנות לצבור פופולאריות בקצב איטי ועבודה קשה - והיא מעדיפה ללכת על קיצור דרך מפוקפק שיהפוך את הערוץ שלה לסופר פופולארי בפחות מחודשיים. היוטיוברית מבטיחה לצופים שלה לפרסם קלטת סקס שלה אם וכשהערוץ שלה יצבור מיליון מינויים.

סרטון ההבטחה שלה צבר תוך שבוע כמיליון וחצי צפיות והוסיף לה כ-100 אלף מינויים חדשים, מה שמעמיד אותה כרגע על 162 אלף מינויים. המטרה עוד רחוקה, אבל ללנה אין שום ספק שהיא תגיע אליה. "אני יותר מתרגשת לעשות קלטת סקס מלהגיע למיליון מינויים", היא אומרת בסרטון. לזכותה ייאמר שלנה סירבה עד היום לכמה הצעות להשתתף בסרטי פורנו, ואת יחסי המין המובטחים היא מסכימה לקיים רק עם החבר שלה. הבחור בר המזל מכונה ביוטיוב "אדם 22" וגם לו יש ערוץ יוטיוב פופולארי בשם No Jumper עם כ-395 אלף מינויים.

צפו בסרטון המלא:

עוד באותו נושא

הלם: סרטון הסקס של קיילי ג'נר דלף לרשת? צפו

לכתבה המלאה

"אני לא יודעת אם שמעתם או לא, אבל אני הולכת לעשות קלטת סקס כשאגיע למיליון עוקבים", כך היא פותחת את הסרטון שלה, "האם אי פעם חשבתי שאעשה קלטת סקס? פנו אליי בהצעות להופיע בפורנו המון פעמים בשנה האחרונה, כי זה מה שקורה כשמפרסמים תמונות פרובוקטיביות ברשת, אך זה מעולם לא היה משהו שעניין אותי או משך אותי. אני לא רוצה לעשות פורנו ובאמת שאין לי שום כוונה לעשות את זה, ועדיין - קלטת סקס עם מישהו שאני מכירה ושלגמרי נוח לי לקיים איתו יחסי מין – זה כבר נשמע לי סבבה".

בקטע הקצר היא גם מקרבת את ישבנה למצלמה ואומרת לצופים: "אני רק מנסה לתת לכם הצצה קטנה לבאות. אם אתם רוצים לראות אותי *******, אתם צריכים להירשם לערוץ שלי". את הסרטון היא מסיימת במסר להורים: "סליחה אימא ואבא. אתם הולכים לשנוא אותי בכל אופן אז בסדר".

"זה מה שקורה כשמפרסמים תמונות פרובוקטיביות ברשת"

מתוך כמיליון וחצי צפיות, רק 100 אלף נרשמו כמנויים לערוץ, מה שמעלה את השאלה - מדוע כל האחרים ויתרו על ההצעה שלה? בין היתר היו כאלה שלא האמינו שהיא הולכת לעמוד בהבטחה שלה, כאלה שטענו שכבר אפשר למצוא קלטות סקס שלה ברשת וכאלה שלא אהבו בכלל את ההצעה שלה. "את מביכה את עצמך", כתב אחד בתגובות, "את לא הולכת להיות קים קרדשיאן הבאה. אולי תכבדי את עצמך ותפסיקי להביך את עצמך ככה? יגיע יום שתפגשי איש ממש נחמד, ואז הוא וחברים שלו יצפו בקלטת הסקס שלך ויתביישו בשבילך".

בן הזוג אדם מספר את הצד שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully