וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו הפך את הגיף הזה של הומר סימפסון למשחק רשת ממכר

אילן גלר

12.2.2017 / 7:24

כמו משחקי רשת דומים המבוססים על פעולה מונוטונית, אתם תתקשו לסגור את חלון המשחק, אבל למרבה מזלכם במהרה תגיעו לשלב שבו תהיו כל כך טובים שלא יהיה מאתגר יותר להמשיך לשחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תצטרכו הרבה כוח רצון כדי להפסיק./מערכת וואלה, צילום מסך

מכירים את הגיף המפורסם בכיכובו של הומר סימפסון, המתחבא לו באלגנטיות בתוך השיח שמאחוריו? עכשיו יש משחק שלם המבוסס על האנימציה הקצרה הזו, שפותח על ידי אחד ממעריצי הסדרה וכנראה גם הגיף. משימתכם, כפי שבוודאי תוכלו לנחש, היא להסתתר בתוך השיח כשמופיעות על המסך דמויות שאותן הומר לא מחבב, ולצאת ממנו כשאחד מחבריו, או המשקאות החביבים עליו, קופצים לביקור.

כמובן שכדי לדעת מה הומר אוהב ומה לא, נדרשת לפחות הכרה בסיסית של תכני הסדרה. אם לא מתחשק לכם לראות עכשיו את כל 28 העונות, הנה כמה כללים בסיסיים: הומר לא אוהב אף אדם המייצג את הרשויות, כמו שוטרים או ראש העיר. הוא מחבב את כל בני המשפחה שלו, למעט אביו המזדקן שממנו הוא מתחמק בכל מחיר.

שיטה יותר טובה לפצח את המשחק היא לשים לב לעיגול התוחם את התמונה של הדמות שצצה כל כמה שניות. במשחק הזה כל דמות המוקפת בעיגול ירוק היא אהודה (הומר בחוץ) וכל דמות עם עיגול בצבע אחר היא לא אהודה (הומר בפנים) כך שלא קשה לנצח.

המשחק הזה - כמו משחקי רשת דומים המבוססים על פעולה מונוטונית עם העכבר או המקלדת - ממכר מאוד ותתקשו להפסיק לשחק מאחר ובכל רגע מופיעה דמות חדשה. השיטה הכי טובה להיגמל היא פשוט לשחק עד שתהיו טובים כל כך שלא יהיה לכם אתגר; אבל תגיעו לזה מהר מאוד.

[למשחק]

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully