וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי ספרדית והתחממות גלובלית: מה עוד שינה טראמפ באתר הבית הלבן?

אילן גלר

26.1.2017 / 8:37

עמוד נוסף שהוסר בנונשלנטיות מאתר הבית הלבן הוא המדור שהוקדש לזכויות הקהילה הגאה וזה ממש לא הסוף. מה שהצליח להשתחל לאתר החדש הם דווקא כמה אזכורים לקו מוצרי הקוסמטיקה של הגברת הראשונה, והיכן ניתן לרכוש אותם

צילום מסך

ביום שישי האחרון, מיד עם כניסתו של דונלד טראמפ לתפקיד הנשיא, דאג צוותו לערוך כמה תיקונים מהירים באתר הרשמי של הבית הלבן. האתר הוותיק, ששימש את הממשל בזמן כהונתו של ברק אובמה, הוחלף באתר חדש ובמהלך השינוי הזה הוסרו כמה נושאים. לדעת רבים העמודים שהוסרו מהאתר מעידים על הסרתם גם מסדר העדיפויות של הממשל האמריקני החדש בראשותו של איל ההון.

נושא אחד שנמחק לחלוטין מהאתר הוא ההתחממות הגלובלית. באתר של הנשיא טראמפ לא קיימת למעשה שום התייחסות לסכנה האקולוגית, בזמן שבאתר הקודם הוקדש מדור שלם לדרכים בהן מתמודד הממשל עם סכנות זיהום האוויר. נציין כי במהלך קמפיין הבחירות אמר טראמפ לא פעם שהמאבק על איכות הסביבה הוא בעיניו פשוט העברת כסף לסין, שמצדה לא עושה דבר להיאבק בזיהום. על ההתחממות הגלובלית מעשה ידי אדם אמר טראמפ כי מדובר בתרמית.

עמוד נוסף שהוסר בנונשלנטיות מאתר הבית הלבן הוא המדור שהוקדש לזכויות הקהילה הגאה. גם פה מדובר בנושא טעון וקולות רבים מוחים כי הקבינט שהרכיב סביבו הנשיא טראמפ הוא אנטי-להט"בי מובהק.

עמודים נוספים שהוסרו כוללים עמוד שפירט את תכניות הממשל לסייע בשיפור הנגישות למבנים ממשלתיים, עמוד שעסק בבעיות הייחודיות לקהילת הילידים האמריקנים (אינדיאנים), ותרגום אתר הבית הלבן לספרדית. כזכור, במהלך קמפיין הבחירות הציג הנשיא טראמפ קו תקיף נגד הגירה.

לעומת זאת לקו התכשיטים ומוצרי האופנה של הגברת הראשונה, מלניה טראמפ, דווקא נמצא מקום, כפי שמקפידים עיתונאים אמריקניים לציין. בעמוד הביוגרפיה שלה צוין במפורש לא רק כי היא מעצבת את הקולקציה, אלא אף את שם רשת החנויות בהן ניתן לרכוש אותה. פרטים אלו הוסרו לאחר מכן בעקבות תלונות הגולשים, ודובר הבית הלבן הגיב כי "הצוות עובד סביב השעון" בכדי להחזיר את הדפים החסרים לאתר הממשלתי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מראה את הצו עליו הוא חתם בבית הלבן, 23 בינואר 2017. רויטרס
האג'נדה החדשה./רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully