וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ל-LG G6 לא יהיה את השבב המתקדם בעולם? בגלל סמסונג

אילן גלר

25.1.2017 / 9:50

LG תמיד הקפידה לצייד את מכשירי הדגל שלה בחומרה המתקדמת ביותר אולם ערכת השבב הכוללת את המעבד הראשי של ה-G6 תהיה כנראה מדגם סנאפדרגון 821, הוותיק יחסית. סמסונג שומרת לעצמה את כל המלאי עד להשקת גלקסי S8 באפריל, וגם אז LG תקנה את השבב מסמסונג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפי ההדלפות ברשת, כך ייראה המכשיר שיושק בסוף חודש הבא בברצלונה./מערכת וואלה!, צילום מסך

LG G6, מכשיר הדגל הבא של ענקית הסלולר הדרום קוריאנית, יושק בעוד כחודש עם פתיחת תערוכת הסלולר MWC בברצלונה. הוא צפוי לכלול מסך גדול ואיכותי במיוחד, עיצוב דקיק ונאה ומצלמה כפולת עדשות ועוד רכיבים מהשורה הראשונה.

LG תמיד הקפידה לצייד את מכשירי הדגל שלה בחומרה המתקדמת ביותר אולם ערכת השבב הכוללת את המעבד הראשי של ה-G6 תהיה כנראה מדגם סנאפדרגון 821, הוותיק יחסית, ולא 835 החדש והמהיר של החברה, המבטיח ביצועים משופרים וזמן סוללה ארוך משמעותית. הסיבה לכך? סמסונג הבטיחה לעצמה מראש את כל מלאי המעבדים לחודשים הקרובים, ולשאר היצרניות פשוט לא נשאר.

סנאפדרגון 835 ישמש את סמסונג עבור מכשיר הדגל החדש שלה, גלקסי S8, שהשקתו נדחתה מתערוכת הסלולר לחודש אפריל, מה שאומר כי ליתר היצרניות לא תהיה שום אפשרות לרכוש את המעבד לפחות עד חודש זה. סמסונג הצליחה להשיג את הבלעדיות הזו מפני שהיא גם היצרנית המרכזית של המעבד עצמו. גם כש-LG תצליח לבסוף לשדרג את מכשיריה למעבד החדש, היא למעשה תקנה אותו מסמסונג.

ב-LG מנסים בינתיים לשכנע כי לא מדובר בנושא קריטי מבחינתם, שלא יפגע מהותית בסמארטפון הבא שלהם. "יותר חשוב לנו להשתמש במעבד אמין שיש לנו זמן לבדוק לעומק, מאשר המעבד החדש והמהיר ביותר", הסבירו אנשי החברה בחודש דצמבר האחרון, אולי מאחר וכבר ידעו שב-G6 הם לא יוכלו להשתמש בטכנולוגיה החדשה והעדכנית ביותר בשוק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנאפדרגון 835. של קוולקום בשיתוף עם סמסונג./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully