וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HP לוקחת חזרה 100 אלף סוללות - גם מישראל. בדקו האם המחשב שלכם בסיכון

אילן גלר

26.1.2017 / 8:44

לפי דיווחים בעולם, הסוללות הפגומות גורמות להתלקחות. HP מתחייבת תספק סוללה חלופית עבור כל סוללה שאומתה כתקולה, ללא עלות. החברה מבקשת מהלקוחות, שרכשו מחשב בין מרץ 2013 לאקוטובר 2016, לבדוק את המספר הסידורי של הסוללות שברשותם באתר מיוחד שהוקם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפטופ של HP./מערכת וואלה!, צילום מסך

התחממות יתר של סוללה עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך למחשב, לפצוע את המשתמש שמניח את המחשב על ברכיו ואפילו לעתים להתלקח או להתפוצץ, כפי שראינו במקרה של גלקסי נוט 7. בחודש יוני 2016 הכריזה חברת HP על ריקול (החזרה כללית של המוצר) של 40,000 סוללות של מחשבים. כעת מתברר שהבעיה גדולה עוד יותר והחברה הרחיבה את הריקול לעוד 100,000 סוללות של מחשבים ניידים.

עד כה דווח על מקרה שריפה אחד בקנדה ונרשמו שמונה דיווחים על סוללות שהתחממו יתר על המידה. בארה"ב דיווחו על מחשב שנשרף ועל פי נציבות בטיחות מוצרי הצריכה במדינה, "סוללת המחשב התחממה, נמסה וגרמה לחריכה ופגיעה ברכוש בשווי של אלף דולרים". HP פרסמה הודעה ובה ביקשה להחזיר יותר מ-100,000 סוללות שנמצאות במכשירים הניידים והן עשויות להכיל את הפגם ביצור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השימוש בסוללות היה נרחב בין 2013 ל-2016 ./מערכת וואלה!, צילום מסך

HP עשתה שימוש נרחב בסוללות הללו במחשבי Compaq, HP Presario, Envy, ProBook ו-Pavilion וכל מי שרכש את אחד מהדגמים האלו בתקופה בין חודש מרץ 2013 לחודש אקוטובר 2016, מתבקש לבדוק את מספר הסוללה המודפס על החלק התחתון של המחשב. אם אחד מהדגמים הוא 6BZLU, 6CGFK, 6CGFQ, 6CZMB, 6DEMA, 6DEMH, 6DGAL ו-6EBVA אתם מתבקשים לכבות את המחשב, להסיר את הסוללה ולמסור אותה ל-HP. אותן סדרות נעות בטווחי מחירים של 300 ל-1,700 דולרים כך שמדובר במחשבים נפוצים למדי.

HP בישראל מסרו כי "פחות מאחוז אחד מכלל המחשבים הניידים של HP שנמכרו במסגרת זמן זו הכילו סוללה פגומה. HP תספק סוללה חלופית עבור כל סוללה שאומתה כתקולה, ללא עלות. HP מעודדת את הלקוחות לבדוק את הסוללות שברשותם באתר ייעודי שהוקם".

לאתר - הקליקו כאן. כנסו לטאב השני ושם בתחתית העמוד תמצאו שדות להזין את הנתונים של הסוללה שלכם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully