וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון מאסק, היזם המיליארדר, מצא את הפתרון הכי הזוי ומושלם לפקקים

27.1.2017 / 9:16

כולם חשבו שהוא צוחק, כשצייץ על תכניתו לראשונה, אבל נראה שהיזם ואיש החזון שעומד מאחורי תכנית החלל הפרטית והמכונית החשמלית טסלה באמת מתכוון לחפור מנהרה מנמל התעופה למשרד שלו. מעניין מה ייפתח קודם, המנהרה שלו או הרכבת הקלה בת"א

אילון מאסק ליד חללית ספייקס-איקס, 2015. Jae C. Hong, AP
טוב, לפחות הוא לא ביקש אומגה או חללית פרטית. אילון מאסק./AP, Jae C. Hong

בישראל אנחנו יודעים כמה נוראי זה להיתקע בפקקים בכל פעם שעולים על הכביש בעיר, והבעיה הזו רלוונטית גם לנהגים בלוס אנג'לס הפקוקה. כמו כולנו, גם אילון מאסק היזם, המיליארדר ואיש החזון מפנטז על דרכים לחלץ את עצמו מהפקק כשהוא בדרך למשרד, רק שהוא מספיק עשיר ומטורף כדי להוציא לפועל את אחת התכניות שלו.

הפתרון של מאסק לפקקים מנמל התעופה למשרדו בעיר המלאכים היא בניית מנהרה פרטית שתוביל מ-LAX הישר למשרדי החברה שלו, Space X. מאסק אמר בעבר שהוא רוצה להביא מכונת כריה ולהתחיל לחפור. בדצמבר הוא צייץ שהוא באמת הולך לעשות את זה ועכשיו צייץ בטוויטר שלו שוב פעם על המנהרה: "התקדמות משמעותית בחזית של המנהרה, עם תכנית להתחיל לחפור בעוד חודש בערך".

אם עד עכשיו כולם חשבו שהוא סתם משתעשע, כעת מתחילים להישמע קולות שאולי המנהרה הפרטית שלו בכל זאת תהפוך למציאות. הוא הבהיר בציוץ שהוא רציני לגבי הרעיון ואף שיתף את המיקום המדויק של התחלת חפירת המנהרה.

אחד העוקבים של מאסק בטוויטר צייץ לו, "אז היית רציני, כלומר רציני-רציני?" ובתגובה ענה לו מאסק, "כן". גולש אחר שאל אותו מהיכן המנהרה תתחיל ובתגובה ענה לו "הישר מהשולחן שלי ב-SpaceX ועד לכביש המהיר 105, שזה 5 דקות מנמל התעופה של לוס אנג'לס". עדיין לא ברור להיכן המנהרה תוביל, האם באמת לנמל התעופה או למטה של חברת Tesla אבל ככל הנראה, כל האופציות יהיו בסדר כל עוד הן יפחיתו מהלחץ של הפקקים שמאסק סובל מהם.

זה השלב להבהיר שגם מיליארדים לא רשאים פשוט להתחיל לבנות מנהרות בשטח ציבורי. מאמץ כזה הוא מאוד יקר בהשוואה לתועלת שמאסק רוצה לקבל - להרוויח עוד זמן של עבודה וגם עשוי לקחת זמן רב בטיפול של האישורים והניירת. אבל כשאתה מספיק מגלומן ועשיר - גם מנהרה פרטית היא לא בהכרח חלום רחוק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully