וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iשאכטה: אפל נכנסת לעסקי הגראס?

אילן גלר

29.1.2017 / 8:37

הוופוריזור של אפל, אם לשפוט לפי הפטנט, לא מציג חידושים מהפכניים בתחום, אם כי עצם העובדה שאפל שוקלת ייצור של מוצר שכזה מפתיעה מאוד, מאחר והחברה בדרך כלל נמנעת מתחומים מעוררי מחלוקת

אירוע ההשקה של חברת אפל, ספטמבר 2015. רויטרס
טים קוק, מנכ"ל אפל./רויטרס

בכל שנה מגישה אפל, בדומה למתחרותיה, מאות מסמכי פטנט שונים. רובם קשורים בדרך זו או אחרת למגוון הגאדג'טים שהחברה מייצרת, אולם מסמך שנחשף לאחרונה מעיד על כיוונים מפתיעים אליהם שוקלת החברה לפנות. מדובר במסמך המתאר את דרכי התכנון והייצור של מכשיר אידוי שמטרתו להחדיר חומרים שונים בשאיפה - או במילה אחרת וופוריזור.

הוופוריזור של אפל, אם לשפוט לפי הפטנט, לא מציג חידושים מהפכניים בתחום, אם כי עצם העובדה שאפל שוקלת ייצור של מוצר שכזה מפתיעה מאוד: החברה בדרך כלל נמנעת מתחומים מעוררי מחלוקת, ולמרות שבחלק ממדינות ארה"ב השימוש במכשיר שאיפה לצריכת סמים קלים הפך חוקי לחלוטין, עדיין לא מדובר בנושא שבמרכז הקונצנזוס.

הסבר אפשרי, אם כי גם כזה שיותיר כנראה רבים מאוכזבים, הוא שלא מדובר במכשיר המיועד לצרכי שימוש אישי כי אם בשרטוט שיוביל לבנייתה של מכונה תעשייתית גדולה, אולי כחלק מפס הייצור של מכשיר עתידי.

אפשרות נוספת היא כי בעוד שלאפל אין כוונות מידיות להיכנס לשוק, החברה מעוניינת לשמור על זכויותיה ולמנוע מצב שבו לא יתאפשר לה לעשות זאת בעתיד שבו צריכת סמים קלים תהיה מעשה מקובל ממש כצריכת קפה או אלכוהול (המכילים, אגב, חומרים כימיים מסוכנים וממכרים פי כמה ממריחואנה).

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המאדה של אפל, לפי מסמך הפטנט./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully