וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית הרוסיה מדגימה: כך תגלו אם החזה אמיתי או מנותח

11.2.2017 / 1:07

אם עד כה ניתן היה לזהות שתלים בגלל הצורה או הגודל שלהם - וגם זה לא היה וודאי - הדוגמנית וכוכבת האינסטגרם סבטלנה ביליאלובה מציעה דרך פשוטה ואינטימית יותר המצריכה שני פלאפונים ניידים והפסקת חשמל. גם לכם זה נשמע מוכר מאיפשהו?

Svetlana Bilyalova

לדוגמנית הרוסייה סבטלנה ביליאלובה, יש יותר מ-4.6 מיליון עוקבים באינסטגרם וזה כנראה רק הולך לעלות בזכות סרטון שלה מדגימה על חברותיה הדוגמניות איך ניתן לזהות בקלות ובמהירות אם השדיים שלהן אמיתיים או לא. מתברר ששני טלפונים ניידים וחשיכה מוחלטת זה כל מה שאנחנו צריכים כדי לדעת אם אישה עברה ניתוח להגדלת חזה או שהכול טבעי מהגנים של אימא.

הדוגמנית הרוסייה הדגימה בסרטון כיצד התאורה של הפלאפונים יוצרת אפקט מפתיע על השתלים. כל שיש לעשות זה לסגור את האור ולהצמיד את הפלאפונים לחזה. אם מדובר בשתלים - הם יזהרו. אם החזה טבעי - נמשיך לא לראות כלום. כמובן שאם אתם לא נשים שמנסות את זה על עצמן, חובה עליכם להיות ביחסים טובים עם אותה אישה שנבחרה לניסוי שלכם, כיוון שהטריק דורש קרבה ואינטימיות.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נשים, תופתעו: גברים לא נמשכים לגודל של החזה שלכן - אלא למשהו אחר

לכתבה המלאה

סבטלנה לוקחת קרדיט על התגלית המדעית שלה, אולם אם נפשפש בארכיון שלנו נגלה שדוגמנית פין-אפ מתאילנד עשתה את זה קודם. וויצ'ודה צ'איצ'ום עלתה לכותרות לפני יותר מחצי שנה, כשהדגימה את אותו טריק על החזה המנותח שלה והוכיחה כיצד שתליה זוהרים בחשיכה. אנחנו משוכנעים שההיסטוריה תזכור לה את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully