וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מזה 5 שנים: אייפון הוא כבר לא הסמארטפון הכי נמכר בסין

אילן גלר

31.1.2017 / 9:01

מכשיר האנדרואיד הפשוט-יחסית הצליח לכבוש כ-4 אחוזים מהשוק הסיני, עם מכירות של כ-17 מיליון יחידות. האייפון נאלץ להסתפק רק בשני אחוזים מהשוק, עם 12 מיליון מכשירי iPhone 6S שנמכרו במהלך השנה האחרונה

מערכת וואלה!

לאחר שנים בהן הצליח האייפון לשמור על דומיננטיות בולטת בשוק הסיני, 2016 הייתה השנה הראשונה בה מכשיר הסמארטפון הפופולרי מבית אפל ספג מכה במכירות וגם במוניטין. האייפון, על שלל גרסאותיו, הוא כבר לא המכשיר הנמכר ביותר בשוק הענקי.

לפי הנתונים אותם מפרסמת חברת המחקר Counterpoint, המכשיר הנמכר ביותר בסין בשנה שעברה היה דווקא R9 של חברת Oppo המקומית, בעוד שאפל נאלצה להסתפק במקום השני. R9 הוא מכשיר מבוסס אנדרואיד המצויד במסך בגודל 5.5 אינץ' ומעבד שמונה-ליבות מתוצרת MediaTek. הוא נראה כמו שילוב של אייפון וגלקסי, והוא מצליח להלהיב את הרוכשים, לפי הדיווחים.

אייפון 7 פלוס. רויטרס
נמכרו רק 12 מיליון מכשירים בשנה החולפת בסין./רויטרס

מכשיר האנדרואיד הפשוט-יחסית הצליח לכבוש כ-4 אחוזים מהשוק הסיני, עם מכירות של כ-17 מיליון יחידות. האייפון נאלץ להסתפק רק בשני אחוזים מהשוק, עם 12 מיליון מכשירי iPhone 6S שנמכרו במהלך השנה האחרונה. בסך הכול, מכירותיה של חברת Oppo צמחו בשנת 2016 ב-106 אחוזים, לעומת אפל שמכרה 21 אחוזים פחות מאשר בשנה הקודמת.

בעוד שהמספרים הללו בהחלט אינם חיוביים מבחינתה של אפל, 2016 הייתה בעבור החברה עם התפוח מעין שנת מעבר במהלכה לא הציגה חידושים יוצאי דופן בתחום הסמארטפונים. השנה, לפי השמועות, מתכננת אפל להציג מכשיר אייפון בעל עיצוב חדש ושונה באופן משמעותי מזה של המתחרים - מהלך שעשוי לסייע לה לשוב ולכבוש את נתח המכירות שאותו איבדה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully