וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באפריל כבר נוכל לבחור אחד מחמישה סוגי אישיות לרובוטית הסקס שלנו

אילן גלר

3.2.2017 / 7:21

חושנית, חביבה, ידידותית, תמימה וחכמה, וביישנית – בקרוב תוכלו להזמין בובה ריאליסטית ומותאמת אישית ותיאלצו להיפרד מ-60 אלף שקלים. האם החברה תעמוד בביקוש?

ככה נראית בובת מין רובוטית בפעולה/יחצ

בחברת RealDoll האמריקנית מבטיחים כי שנת 2017 תהיה אחת השנים החשובות בהיסטוריה האנושית. הסיבה לכך? זו תהיה השנה הראשונה בה גברים יוכלו לבחור בין סקס עם נשים אמתיות לבין סקס עם רובוטים ריאליסטיים שיוכלו להחליף את בנות הזוג באופן מושלם בחדר המיטות, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת והתאמה אישית מדויקת לאופי ולאישיות המשתמשים.

כשהדגם החדש של RealDoll יושק, בחודש אפריל הקרוב, יוכלו הלקוחות לבחור בין חמישה סוגי אישיות שונים: חושנית, חביבה, ידידותית, תמימה וחכמה, וביישנית. "אני חושב שהרגשות הם המרכיב הסודי בסקס", מסביר מנכ"ל החברה מט מקמולן. עלות הרובוטים עומדת על כ-60,000 שקלים ליחידה, שתורכב ותישלח ללקוח במיוחד לפי דרישותיו.

האם אכן קיימת דרישה בשוק למוצר שכזה? לפי סקר שנערך לאחרונה באנגליה, יותר מ-40 אחוזים מהגברים הנשאלים ענו כי אכן יסכימו לנסות את הרובוט החדש. עם מספרים כאלו, ספק אם RealDoll אכן תוכל לעמוד בדרישה, וייתכן כי בסופו של דבר תאפשר גם ליצרניות אחרות להשתמש בטכנולוגיה על מנת לייצר רובוטים תואמים משלהם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי החושפנית ומי הביישנית? בקרוב תוכלו לבחור./מערכת וואלה!, צילום מסך
ייצור בובות מין רובוטיות לפי בקשה. אינסטגרם, צילום מסך
מנסים לעמוד בקצב הביקוש./צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully