וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרובוט הזה יסחוב את השטויות שלכם ברחוב לכל מקום

אילן גלר

1.2.2017 / 10:21

ג'יטה של פיאג'ו צפוי להתחיל ולסחוב חפצים בשירותן של חברות טיולים ותעופה עוד במהלך השנה הנוכחית, בעוד שהגרסה הבאה של הרובוט כבר מיועדת למשתמשים פרטיים. הוא מסוגל לנוע במהירות של עד 35 קמ"ש ולסחוב עד 20 קילוגרמים

יח"צ - חד פעמי

יצרנית הרכב האיטלקית פיאג'ו מוכרת בעיקר בזכות קטנוע הווספה המפורסם שלה, אך המוצר החדש ביותר של החברה מתיימר להביא פריצת דרך טכנולוגית בתחום שונה לגמרי. הכירו את "ג'יטה", מזוודה רובוטית שמסוגלת לעקוב אחר בעליה, ולסחוב מטען של כ-20 קילוגרמים באופן אוטומטי. המוצר הזה פותח על ידי חטיבת החדשנות שח החברה, Fast Forward, ועשוי לשנות לגמרי את האופן שבו אנו מטיילים או מעבירים מטענים ממקום למקום.

לדברי מפתחיו, מסוגל הרובוט לנווט באופן עצמאי בסביבות שאותן הוא מכיר, כדוגמת הבית, הרחוב או השכונה שלכם. מנוע חשמלי רב-עוצמה מניע אותו במהירות מכובדת של עד כ-35 קמ"ש, ובפיאג'ו טוענים כי יכולות ההאצה, הבלימה והתגובה הדינמית של הרובוט מקבילות לאלו של האופנועים החדשים והמשוכללים ביותר של החברה, אם כי לא נמסר טווח הפעולה המקסימלי.

החדשות הטובות ביותר הן שמבחינתה של פיאג'ו, בהחלט לא מדובר בקונספט ניסיוני. ג'יטה צפוי להתחיל ולסחוב חפצים בשירותן של חברות טיולים ותעופה עוד במהלך השנה הנוכחית, בעוד שהגרסה הבאה של הרובוט כבר מיועדת למשתמשים פרטיים, והוא יגיע עם תג מחיר הולם למוצר צריכה המוני.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד 20 קילו./מערכת וואלה!, צילום מסך
פיאג'ו ג'יטה.
במהירות של 35 קמ"ש.
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדגם הראשון ישמש תיירים ולאחר מכן יהיה דגם לשימוש פרטי./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרובוט יודע גם לתעד את מה שהוא רואה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully