וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תורידו את האפליקציה הזו היום - תתרמו שקל לטובת בעלי חיים

2.2.2017 / 7:23

אפליקציית Snoopi, שהושקה אתמול, תתרום 5 אחוזים מרווחי החברה לעמותות בעלי החיים, ובנוסף תאפשר כשירות לציבור לפרסם חיות לאימוץ בחינם. מי שיוריד את האפליקציה היום בלבד גם יזכה לדעת ששקל אחד נתרם בשמו למען בעלי החיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שקל תרומה לכל הורדה - רק היום. אפליקציית סנופי./מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית Snoopi הישראלית שהושקה אתמול אמורה לסייע לבעלי חיות מחמד לחסוך עד 30 אחוזים בעלויות החודשיות באמצעות השוואת מחירים בין שירותים של בעלי מקצוע שונים כמו וטרינרים, ספרים, מאלפים ופנסיונים.

חברת "סנופי אפליקיישן", שעומדת מאחורי האפליקציה, תתרום 5 אחוזים מרווחי החברה לעמותות בעלי החיים, ובנוסף תאפשר כשירות לציבור לפרסם חיות לאימוץ בחינם. מי שיוריד את האפליקציה היום בלבד גם יזכה לדעת ששקל אחד נתרם בשמו למען בעלי החיים, בנוסף להתחייבות של החברה לתרום חמישה אחוזים מהכנסותיה.

האפליקציה מבוססת מיקום וניתנת להורדה בחינם למכשירי אנדרואיד ואייפון. באמצעות האפליקציה יוכלו בעלי חיות המחמד להשוות בין מחירי המזון והציוד בזמן אמת מבין מאות חנויות בתפוצה ארצית. ההזמנה כוללת גם שירות עד הבית ללא תוספת תשלום למשלוח.

"כמי שגדל כל חייו עם כלבים ומגדל כלב, אני מודע לעלויות הגבוהות של אחזקת כלב או חתול המגיעות למאות שקלים בחודש", אמר אבינעם בלומנקרנץ, יזם ומנכ"ל החברה. "אנחנו מאמינים שאפליקציית Snoopi היא בשורה מהפכנית לצרכנים. בעלי כלבים וחתולים יוכלו להוריד את האפליקציה ולבצע את העסקה המשתלמת להם ביותר וכך לחסוך מאות שקלים ואף אלפי שקלים באחזקת הכלב והחתול".

כדי לקדם את נושא זכויות בעלי החיים, החברה גייסה את כוכב הרשת, מישל טרוני (כמעט 100 אלף לייקים), שכלא את עצמו מאתמול בבוקר בכלוב בקומת המרתף של דיזנגוף סנטר בתל אביב. הוא ישהה שם סך הכול יומיים כדי להדגים איך כלבים מבלים את רוב חייהם במכלאות.

הקמפיין משודר בווידאו חי מהכלוב בעמודי הפייסבוק של מישל ושל כוכבי רשת נוספים שיבקרו אותו בשטח בהם סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב, לירון רביבו, סהר קליזו ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully