וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע: מדינות אירופה מטרילות את טראמפ עם סרטונים ויראליים

אילן גלר

5.2.2017 / 9:43

שווייץ, בלגיה, הולנד, גרמניה ועוד מדינות באירופה מזמינות את הגולשים לבקר אצלם בתשדיר פרסומת בסגנון טראמפ. אז מי המדינה הכי טובה? תלוי לכמה חדשות מזויפות אתם מאמינים. צפו בסרטונים המשעשעים שרצים ברשת

גרמניה

נשיא ארה"ב הטרי, דונלד טראמפ, דאג להבהיר היטב בנאום השבעתו כי המדיניות אותה הוא מביא לבית הלבן תיקח בחשבון את האינטרס האמריקני לפני הכול - "אמריקה ראשונה" (America First), לדבריו. בעוד מדיניות ההגירה החדשהשל טראמפ זוכה לביקורת רבה, היא גם החלה מרוץ סאטירי בלתי רשמי בין מדינות אירופה על המדינה שתזכה להפוך לזו שתהיה "במקום השני", מבחינתו של טראמפ כמובן.

הראשונים להגיב היו ההולנדים, שהציעו עצמם לתואר הנכסף. השוויצרים מיהרו להגיב בסרטון המתאר את הולנד כ"מדינה שטוחה מדי". פנייתה של דנמרק לטראמפ כוללת הצהרות בדבר "תחנות רוח מודרניות המייצרות אנרגיה נקייה. אבל אם אתה רוצה נוכל גם להפוך אותם למכרות נפט, אין בעיה".

באיחור אופנתי, הגיעה גם תגובתה של גרמניה. סרטון הפרסומת הסאטירי שלה כולל את המשפט הבא: "אנחנו ניצחנו בענק בשתי מלחמות עולם, וכל מי שאומר משהו אחר הוא פשוט חדשות מזויפות (פייק ניוז)". הפרסומת הבלגית לוקחת קרדיט על להקת אבבא ("זו הלהקה הכי מפורסמת בהיסטוריה הבלגית! טוב, האמת שהם שבדים, אבל לפי העובדות האלטרנטיביות שהמצאנו הם בלגים"), ואילו פורטוגל מנסה לשכנע את טראמפ בטענה כי שם בוטלה העבדות 100 שנים לפני ארה"ב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

דנמרק

שוויץ

הולנד

כולם יחד (בתוספת פורטוגל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully