וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני השיקה בארץ סמארטפון חדש: "התמונות הכי טובות במכשירי סוני עד היום"

5.2.2017 / 10:36

למכשיר מסך קטן יחסית בגודל 4.6 אינץ' בעיצוב קמור שאמור להפוך את הסמארטפון לנוח במיוחד לאחיזה. כמו רבים מהמכשירים של סוני, הוא מיועד בעיקר למי שרוצה להפיק את המקסימום מהמצלמה וניתן אפילו להסתנכרן עם פלייסטיישן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זמין בארץ בצבעים: בצבע כחול ערפילי, שחור אוניברסלי ולבן אופנתי./מערכת וואלה!, צילום מסך

סוני השיקה הבוקר בישראל את מכשיר אקספריה X קומפקט (Xperia X Compact) המגיע עם מערכת הפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט וכולל טכנולוגיה ייחודית המאפשרת, לדברי החברה, "להפיק את התמונות האיכותיות ביותר שהופקו אי פעם בסמארטפונים של סוני".

ל-X קומפקט ערכת שבב סנאפדרגון 650, זיכרון עבודה בנפח 3 גיגה RAM ונפח אחסון פנימי של 32 גיגה עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס מיקרו-SD. בנוסף, למכשיר מצלמה אחורית של 23 מגה פיקסל העוברת ממצב המתנה למצב צילום תוך 0.6 שניות בלבד. למשתמשים מתקדמים יותר הוסיפה סוני אפשרות לשלוט על מהירות הצמצם והמיקוד. המצלמה הקדמית של 5 מגה פיקסל עם עדשה רחבה של 22 מילימטר (90 מעלות). למכשיר מערכת רמקולים סטריאופוניים באיכות גבוהה, עיצוב יוקרתי המותאם להפעלה ביד אחת, קורא טביעת אצבע הממוקם באופן אינטואיטיבי בכפתור ההדלקה וחיבור טעינה USB מסוג C.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית פלייסטיישן מאפשרת לסנכרן את הסמארטפון עם הקונסולה ולשחק תוך כדי תנועה./מערכת וואלה!, צילום מסך

למכשיר מסך קטן יחסית בגודל 4.6 אינץ' בעיצוב קמור שאמור להפוך את הסמארטפון לנוח במיוחד לאחיזה; הוא מגיע עם סוללה בקיבולת של 2,700 מיליאמפר-שעה המשלבת טכנולוגיית טעינה מהירה, Quick Charge 3.0, של קוולקום. כדי לשפר את חיי הסוללה כולל המכשיר תכונה בשם Battery Care, שמפקחת על הטעינה על סמך הרגלים שנלמדו ומונעת עודף טעינה במהלך הלילה כשהמכשיר מחובר למטען; הטעינה המהירה תגיע ל-90 אחוזים, ובשלב זה תוריד את המהירות ל-10 האחוזים הנותרים עד הבוקר ובדרך זאת ניתן להאריך את תוחלת חיי הסמארטפון עד פי שניים.

בחזית הצילום, סוני ידועה כאיכותית, וגם במכשיר הזה שילבה החברה טכנולוגיית צילום תמונה משולשת הכוללת את חיישן ה-Exmor RS המקורי של סוני לסמארטפונים, Predictive Hybrid AF המסוגל לחזות מראש אובייקטים בתנועה ולעקוב אחריהם, לצילום חד גם בתנועה, וחיישן אינפרא אדום (RGBC-IR). לחיישן הראשי נוסף מיקוד לייזר לצילום תמונות ללא טשטוש גם בתנאי תאורה גרועים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טכנולוגיית צילום תמונה משולשת./מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד אפליקציות המולטימדיה, המוזיקה ונגן הסרטים הסמארטפון מציע גם אפליקציית פלייסטיישן, שמאפשרת לסנכרן אותו עם הקונסולה ולשחק תוך כדי תנועה. תכונת ה-Smart Cleaner ממקסמת את הביצועים על-ידי ניקוי המטמון (cache) מאפליקציות מסוימות, בהתבסס על לימוד השימוש בהן, וכך ניתן להשיג ביצועים אופטימליים בכל עת.

Xperia X Compact ישווק ברשתות הנבחרות במחיר מומלץ לצרכן של 2,490 שקלים והוא יהיה זמין בצבעים: בצבע כחול ערפילי (Mist Blue), שחור אוניברסלי (Universe Black) ולבן אופנתי (White).

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully