וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאוץ'! זו הסיבה שאסור להשאיר את המטען זרוק על הרצפה

אילן גלר

6.2.2017 / 9:06

כמו רבים מבני ובנות גילה, גם חדרה של ג'וליה פיצ'ר האמריקנית אינו מסודר כלל ובגדים מכסים את מרבית הרצפה. רק שהפעם התחבא מטען האייפון, עם התקע כלפי מעלה, מתחת לאחד הבגדים בדיוק מול המיטה

צילום מסך

(בסרטון: פרומו לסדרה "אגרנים כפייתיים" - אנשים עם חדרים דומים)

חדר השינה של ג'וליה פיצ'ר, האמריקנית בת ה-18 מנברסקה, נראה ככל הנראה מאוד דומה לזה של רוב הצעירות והצעירים בגילה - כאוס מוחלט, עירבוביה של בגדים וחפצים בכל פינה, על הארונות ועל כל הרצפה. הבלגן הזה לא ממש הפריע לג'וליה, עד שערב אחד קפצה ממיטתה כדי ללכת למטבח, ואז מטען האייפון שנותר זרוק על הרצפה ננעץ כמעט לכל אורכו בתוך כף רגלה.

ג'וליה מיהרה להעלות צילומים של המקרה המזעזע לרשת, ואלו הפכו לתופעה ויראלית. בעוד שכמעט כל הגולשים הביעו זעזוע למראה המטען הנעוץ בתוך גופה של ג'וליה, נדמה שאחרים השתכנעו כי הגיע הזמן לארגן את החפצים שלהם ואולי למנוע אסון: "אוי ואבוי. אולי אני באמת צריכה לנקות את החדר שלי", כתבה אחת המגיבות.

האם ג'וליה עצמה השתכנעה כי הגיע הזמן לאמץ אורך חיים מסודר יותר? לדבריה, ממש לא. לפי ג'וליה, הרגעים האיומים ביותר היו דווקא אלו שהתרחשו מחוץ לעדשת המצלמה, כשהוריה הגיעו ושלפו את המטען מתוך רגלה. "כן, הפצע דימם המון... הוא עדיין מדמם" היא עדכנה בפוסט. נקווה שלפחות את מטען האייפון היא תדאג לא לזרוק יותר על הרצפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה נראה כואב./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נו, תשלפי את זה כבר!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי תעדיפי לסדר קצת את החדר בזמן הקרוב./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully