וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה חמורה: מצלמה ביתית תיעדה לפטופ הופך לכדור אש ברגע

אילן גלר

8.2.2017 / 8:46

בכוונת היצרנית לאסוף את הלפטופ השרוף בהקדם האפשרי ולהתחיל בחקירה בכדי לנסות ולהבין מה השתבש. בהודעה הרשמית מסבירה החברה כי למרות שקיימת אפשרות של תקלה ברכיב הסוללה, לא נשללת גם אפשרות שנסיבות חיצוניות גרמו להתלקחות

צילום מסך

וידאו ביתי מלחיץ במיוחד הפך לשיחת היום בקליפורניה, לאחר ששודר בחדשות הטלוויזיה המקומיות. מדובר בתיעוד שנשלח לתחנה על ידי דוון ג'ונסון, בן 18, שהעביר ערב שקט בביתו עם משחקי וידאו ופיצה עד שלפתע מכשיר הלפטופ שהונח על הספה לידו, מדגם Inspiron של חברת Dell, עלה באש.

בסרטון ניתן לראות בבירור כיצד ג'ונסון מנסה לכבות את השרפה, אך הלפטופ מוסיף להתלקח והופך בתוך שניות לכדור אש לא פחות מארבע פעמים. באחת מהפעמים הללו הפיצוץ גדול כל כך שדוון כמעט נפגע ממנו בפניו. מדובר ללא ספק באחת מתקלות הגאדג'טים המפחידות ביותר שראינו לאחרונה.

בחברת Dell מתייחסים לנושא ברצינות רבה. בכוונת היצרנית לאסוף את הלפטופ השרוף בהקדם האפשרי ולהתחיל בחקירה בכדי לנסות ולהבין מה השתבש. בהודעה הרשמית מסבירה Dell כי למרות שקיימת אפשרות של תקלה ברכיב הסוללה, לא נשללת גם אפשרות שנסיבות חיצוניות גרמו להתלקחות, כמו פגיעה פיזית במחשב כתוצאה ממכה חזקה או חשיפה לטמפרטורות קיצוניות. בחברה מזהירים את המשתמשים שעליהם להקפיד ולרכוש סוללות רשמיות ומאושרות בלבד, ולא ממקורות מפוקפקים ברשת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התפוצץ 4 פעמים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully