וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייבים לטעון מהר? כך תשיגו הכי הרבה אחוזי סוללה בעשרים דקות

אילן גלר

8.2.2017 / 8:53

לא משנה אם אתם משתמשים במכשיר בטכנולוגיית טעינה מהירה, במטען רגיל בחיבורUSB מסוג C או שאתם משתמשים עדיין במכשיר בן שלוש שנים עם USB מסוג מיושן - לכולנו יש את הרגעים האלה שאנחנו פשוט חייבים להתחפף מהבית ואחוזי הסוללה בסמארטפון נמוכים מדי

כבל טעינה אייפון. ShutterStock
לא משנה מה קצב הטעינה של המכשיר שלכם - הטיפים האלה יסייעו לסמארטפון להיטען מהר יותר./ShutterStock

הסמארטפונים שלנו כיום יודעים לעשות כמעט הכול, אבל הם מוגבלים מאוד בפרק הזמן שהם יכולים לעשות את זה. למעשה, חיי הסוללה הפכו להיות אחת מנקודות התורפה של עולם המובייל ולמרות שיש פיתוחים מעניינים מאוד בתחום, בסופו של דבר יש גם כמה טיפים שיאיצו טעינה של כל סוללה.

לא משנה אם אתם משתמשים במכשיר בטכנולוגיית טעינה מהירה (הדורשת מטען מיוחד, שלרוב לא מגיע בערכה של המכשיר החדש שרכשתם), במטען רגיל בחיבור USB מסוג C או שאתם משתמשים עדיין במכשיר בן שלוש שנים עם USB מסוג מיושן - לכולנו יש את הרגעים האלה שאנחנו פשוט חייבים להתחפף מהבית ואחוזי הסוללה בסמארטפון נמוכים מדי. הטיפים האלה יפיקו את המקסימום מזמן הטעינה, בהתאם כמובן למכשיר שלכם ולשלב בו נמצאת הסוללה במחזור חייה. ועוד טיפ קטן: אם אתם יוצאים מהבית בלי הרבה סוללה, הורידו למינימום את בהירות המסך. אולי לא תוכלו לעבוד תחת אור שמש אבל תחסכו המון סוללה.

הטעינו את הסמארטפון כשהוא במצב טיסה

רכיבי הקישוריות במכשיר זוללים הרבה סוללה, גם אם אתם לא מקבלים שיחה או הודעה שגורמות להדלקת המסך ולצריכה של עוד אנרגיה. כשמכשיר הסמארטפון נמצא במצב טיסה, הוא לא מחובר לרשת הסלולר, לא מחובר ל-Wi-Fi ולא מסתנכרן בבלוטות' עם אף גאדג'ט כך שצריכת הסוללה צונחת. זה אומר שזמן הטעינה מתקצר פלאים, ואחרי עשרים דקות או חצי שעה ניתן ליהנות מיותר אחוזי סוללה ממה שאתם רגילים לקבל מטעינה בפרק הזמן הזה.

מצב טיסה. תצפית TPS
מצב טיסה - מוריד משמעותית את צריכהת הסוללה גם בהמתנה./תצפית TPS

הוציאו את הסמארטפון מהקייס

סוללות נטענות מהר יותר ככל שהן קרות יותר. מאחר והמארז שדחפתם לתוכו את הסמארטפון - במיוחד אם הוא עשוי מגומי או מבד - מחמם קלות את המכשיר בזמן הטעינה ושומר על החום מהסוללה, תוכלו להשיג תוצאות טובות יותר אם לפחות למשך הזמן בו הסמארטפון מחובר למטען הוא יישאר עירום.

תעזבו רגע את הסמארטפון!

כל שימוש במכשיר - אפילו הצצה חטופה כדי לבדוק האם קיבלתם הודעות - מובילה לצריכת אנרגיה ומאיטה את הטעינה. אם אתם ממהרים, יכול להיות שתחושו צורך לבדוק לעתים קרובות משהו במכשיר, אבל עדיף שתתאפקו ולא תיגעו בסמארטפון אם אתם רוצים לצאת מהבית עם קצת יותר אחוזי סוללה בכיס.

בונוס: קנו סוללה חיצונית

מדובר בגאדג'ט חובה לכל בעל סמארטפון, ובזכות חידושי הטכנולוגיה של השנים האחרונות סוללות חיצוניות המסוגלות לטעון את המכשיר במהירות מספר רב של פעמים לאורך היום אינן גדולות במיוחד ואינן יקרות כל כך. שמרו במקום נגיש פאוור בנק (סוללה חיצונית) טעון ובשלב כלשהו כבר תודו לעצמכם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוציאו את הסמארטפון מהקייס לפני הטעינה - זה עשוי לתת לכם עוד כמה אחוזים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully