וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה גיקים אתם מ-1 עד להרכבת נעליים ששורכות את עצמן בלגו?

אילן גלר

10.2.2017 / 8:44

דבר אחד שחשוב להקפיד עליו הוא להדביק בחוזקה את כל חלקי הלגו זה לזה, אחרת הם יתפרקו לאחר כל מכה קטנה. זהו גם פרויקט שידרוש לא מעט זמן ומאמץ, אך נדמה שעבור מעריצי "בחזרה לעתיד" השרופים זה לגמרי שווה את זה

צילום מסך

מותג הנעליים נייקי הגשים לפני כמה חודשים את חלומם של גיקים רבים, כשהשיק סוף-סוף נעליים השורכות את עצמן ממש כמו נעלי הקונספט העתידניות שהוצג בסרט הקולנוע "בחזרה לעתיד 2". כמובן שמדובר, לפחות בינתיים, בנעליים יקרות להחריד (720 דולרים לרכישה בחנויות נייקי בארה"ב, ואין כמעט סיכוי שתמצאו אותן במלאי). למרבה המזל, מתברר שיש גם אלטרנטיבה זולה בהרבה.

כל מה שאתם זקוקים לו הוא לבני לגו, סוללה, דבק מגע, נעלי ספורט פשוטות ואת המדריך המצולם של וימל פאטל, שהצליח לבנות נעליים כאלה בכוחות עצמו. התוצאה אומנם לא נאה כמו הנעליים של נייקי, אך הטכניקה כמעט זהה לחלוטין ותאפשר לכם להדק את השרוכים באופן חשמלי ונוח לאחר שתכניסו את הרגליים לנעל. לדברי פאטל, המערכת פועלת בצורה מושלמת, והשרוכים אינם מתרופפים בזמן ההליכה.

דבר אחד שחשוב להקפיד עליו הוא להדביק בחוזקה את כל חלקי הלגו זה לזה, אחרת הם יתפרקו לאחר כל מכה קטנה. זהו גם פרויקט שידרוש לא מעט זמן ומאמץ, אך נדמה שעבור מעריצי "בחזרה לעתיד" השרופים זה לגמרי שווה את זה, לפחות עד שיגיע היום בו נעליים עם שרוכים אוטומטיים יהפכו למוצר נפוץ וזול ממש כמו נעלי ספורט רגילות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

נעליים ששורכות את עצמן עם לגו. צילום מסך
רק אל תשכחו להדביק את כל החלקים כמו שצריך./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully