וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נראים לכם מוכרים? כך נראית תמונת הפרופיל המזויפת הממוצעת

אילן גלר

9.2.2017 / 9:18

נשים גבוהות בנות עשרים וגברים מנוסים עם עיניים כחולות - ככה נראים מרבית הפרופילים המזויפים באתרי היכרויות. איך עוד ניתן לזהות אותם? מחקר של מיליוני פרופילים מזויפים חשף את פרטי המראה הממוצע של הגברים והנשים

צילום מסך

התאהבתם במישהו או במישהי שהכרתם ברשת? אם מושא אהבתכם נראה מושלם בתמונת הפרופיל המושלמת שלו, ייתכן כמובן שהיא למעשה מזויפת אבל איך אפשר לדעת? בחברת Scamalytics העוסקת באיתור פרופילים מזויפים באתרי דייטינג ערכו במהלך החודשים האחרונים ניתוח מתמטי מדויק של מיליוני צילומים, והם מציגים כעת מדריך לזיהוי תמונות פרופיל מזויפות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברונטית כבת 20 עם מחשוף נדיב./מערכת וואלה!, צילום מסך

תמונת פרופיל המזויפת הממוצעת לנשים לרוב תהיה שילוב בין תכונות שונות הנתפסות בעיני רוב הגולשים כאטרקטיביות: הבחורה תהיה בשנות ה-20 לחייה עם שיער ברונטי, גבוהה, חובבת צילומי סלפי ולובשת חולצות בעלות מחשוף נדיב. מבחינת תכונות אישיות נפוצות, ברוב הפרופילים המזויפים האישה מתוארת כסטודנטית שלא נישאה מעולם, וחסרת כל עמדות פוליטיות חד-משמעיות.

מצד הגברים, המצב שונה לגמרי והתמונה הממוצעת היא של גבר בשנות ה-40 לחייו, העובד בתחומי ההנדסה שכבר ניהל זוגיות בעבר. יש לו עיניים כחולות, הוא לובש חולצה מכופתרת, ואיננו מוצג כחובב צילומי סלפי כך שהתמונה למעשה צולמה במקרה על ידי אדם אחר. מזכיר לכם מישהו שהכרתם ברשת? זה לא בהכרח אומר שהוא מזויף, אך בהחלט שווה לבדוק זאת קצת יותר לעומק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully