וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל ו-LG השיקו שני שעונים חכמים חדשים עם Android Wear 2.0

10.2.2017 / 8:19

שני הדגמים החדשים, שיוצגו בסוף החודש בתערוכת המובייל הגדולה בברצלונה, יהיו הראשונים עם הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה מבית גוגל. דגם הספורט עמיד במיוחד ולא זקוק כמעט לסמארטפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
LG Watch Sport - עצמאי הרבה יותר משעונים אחרים./מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקיות הטכנולוגיה LG וגוגל השיקו השבוע שני שעונים חכמים עם מערכת ההפעלה המתקדמת Android Wear 2.0. שני השעונים - LG Watch Style ו-LG Watch Sport, יגיעו לחנויות באירופה ובארה"ב בהמשך החודש ויימכרו גם בחנות של גוגל (Google store).

שני השעונים צוידו במעבד סנאפדרגון Wear 2100 של קוולקום למוצרים לבישים, ויהיו הראשונים בעולם שיריצו את הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה מבית גוגל לשעונים חכמים. בשני השעונים מובנה שירות העוזרת הדיגיטלית של גוגל (Google Assistant), המאפשר להשיב בצורה קולית להודעות, לקבוע תזכורת ולבקש הנחיות שונות.

לשעון הספורט מסך בגודל 1.38 אינץ' עם זכוכית משוריינת מסוג גורילה 3, והוא עמיד לאבק ולמים בתקן המחמיר ביותר IP68. לשעון קישורית סלולר בדור הרביעי (LTE) ומגוון רחב של תכונות עצמאיות שהופכות אותו לעצמאי הרבה יותר משעונים חכמים אחרים, הזקוקים לסמארטפון להסתנכרן איתו. השעון החדש של LG מסוגל להריץ אפליקציות ללא טלפון ויש לו GPS מובנה המאפשר להשאיר את הסמארטפון בבית כשיוצאים לריצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
LG Watch Style - מסך מעט יותר קטן./מערכת וואלה!, צילום מסך

דגם הספורט של LG כולל אפשרות לשלם באמצעות שירות Android Pay, באמצעות טכנולוגית ה-NFC, אך השירות הזה לא זמין בישראל. בנוסף, השעונים החכמים מכילים ממשק משופר ומתקדם להודעות ואפליקציות ספורט של Google Fit, המאפשר למשתמשים לעקוב אחר הפעילות הגופנית.

כמו כן, לשני השעונים תצוגה עגולה עם כפתור צד מסתובב לניווט. שני כפתורים נוספים (מעליו ומתחתיו) ניתנים לתכנות על ידי המשתמש. הלחצן המרכזי משמש לקריאת הודעות או כדי לגלול בתפריטים. יש שמונה אפשרויות בחירה לתצוגת מסך הבית ושני הדגמים מצוידים ב-4 גיגה לאחסון פנימי כך שניתן כמובן להוריד לשעונים את כל האפליקציות הייעודיות לשעונים חכמים, הזמינות בחנות האפליקציות של גוגל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שעון הספורט בשני עיצובים./מערכת וואלה!, צילום מסך

שעון האופנה של LG הינו קטן, דק ואופנתי, המיועד לקהל אורבני המחפש מראה טרנדי עם שיק ושימושיות של שעון החכם. השעון החדש מציע את כל הנוחיות של שעון חכם עם עיצוב מושך ובשלושה צבעים לבחירה: כסף, טיטניום וזהב וורוד. הצמידים עצמם ניתנים להחלפה המאפשרת בחירה של צבע על פי לבוש או מצב רוח. מסגרת השעון בעלת עובי של 10.79 מ"מ, דקה מספיק בכדי להתאים את השעון מתחת לכל שרוול. בנוסף השעון עומד בתקן IP67 המאפשר תחושת ביטחון גם כשגשום בחוץ.

לדגם הסטייל מסך בגודל 1.2 אינץ', הוא עמיד למים ואבק בתקן פחות מחמיר IP67 וחסר לו הפיצ'ר השווה ביותר שיש בדגם הספורט - קישורית סלולר LTE. שני השעונים החדשים של LG יוצגו בתערוכת המובייל הגדולה MWC 2017 שתתקיים בברצלונה בסוף החודש. אנחנו בוואלה!TECH נהיה גם בהשקה הזו ונדווח מכל האירועים המעניינים בתערוכה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שעון הסטייל בשלושה עיצובים שונים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully