וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדאי לכם לעדכן את אפליקציית ווטסאפ עכשיו

12.2.2017 / 8:31

כחצי שנה אחרי שהחלה ליישם מנגנון הצפנה קצה-לקצה, אפליקציית המסרים הפופולרית משחררת עדכון אבטחה נוסף וחשוב שיסייע להגן על השיחות הפרטיות של כולנו. אם עוד לא מחכה לכם עדכון, מומלץ להוריד אותו ברגע שיהיה זמין

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
ממשיכים להגביר את האבטחה של ההתכתבויות שלנו./ShutterStock

אפליקציית המסרים המידיים, ווטסאפ, משרתת יותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם. כחצי שנה אחרי שפייסבוק, הבעלים של ווטסאפ, החלה ליישם מנגנון הצפנה קצה-לקצה, היא משחררת עדכון אבטחה נוסף וחשוב שיסייע להגן על השיחות הפרטיות של כולנו.

מעכשיו לא יספיק להזין רק את הספרות שנשלחות בזמן אימות המספר של האפליקציה ומי שירצה יזכה להפעיל בפרופיל שלו אימות מתקדם בשני שלבים. האפשרות החדשה נוסתה אצל קבוצת נסיינים כבר זמן רב במכשירי iOS ואנדרואיד וכעת בחברה החליטו לשחרר את הפיצ'ר לכלל המשתמשים.

אימות בשני שלבים ידוע גם בשם "אימות על ידי שני גורמים", והוא הופך לאמצעי בטיחות פופולרי יותר במגוון רחב של שירותים. בעולם בו סיסמאות הפכו לחלשות והאבטחה הופכת לנחוצה יותר, האימות בשני שלבים לחשבון יכול להגביר משמעותית את האבטחה מבלי להוות טרחה גדולה למשתמשים. האימות החדש מגיע כחלק מהגרסה החדשה אך יש כמה דברים שאתם צריכים לבצע כדי לוודא שאכן הפעלתם אותו בחשבון שלכם.

כדי להפעיל את האימות בשני שלבים בצורה ידנית, תצטרכו להפעיל את אפליקציית ווטסאפ ולגשת לתפריט ההגדרות > "חשבון" > "אימות בשני שלבים". ברגע שלחצתם על הפעלה, תצטרכו להזין 6 ספרות שישמשו אתכם בעתיד כדי לאמת את המספר טלפון שלכם, לכן חשוב מאוד שתזכרו את הספרות הללו. במקרה שתשכחו, בווטסאפ מאפשרים להוסיף מייל לגיבוי כך שניתן יהיה לבטל את האימות הכפול בעתיד. עם זאת, בווטסאפ מזהירים שהם לא יבצעו אישור לחשבון המייל כך שחשוב להזין את הכתובת ללא שגיאות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך הפיצ'ר החדש אמור להיראות./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully